Pause!

LM♥10+13♥

April 2013s tøffeste
VIP
Er det dumt med en egen tråd som annonserer at NÅ blir jeg borte litt?
Dere bestemmer, jeg lager tråden lell, og annonserer at NÅ skal jeg lage frokost til meg og mannen og vekke han, så blir borte litt.

Så kan dere informere om dere skal på do eller noe annet også.. Viktig å ha oversikt over hvor jentene er til alle tider.. eller?

(Og når vi er tilbake er det viktig å fortelle i Multitaskingstråden at vi er tilbake og hva vi har gjort!)
 
Hahahaha :p
Synes det er forferdelig greit at vi vet hvor alle er til enhver tid, og hva de gjør/har gjort o.l. ;)

Kos deg med frokostlagingen og en rolig barnefri frokost med mannen din :)
 
Hihihi. Lurt dette her. :)


Vi skal en tur til besta og far. Må lufte barn og bikkje litt. Hei så lenge....
 
Jamen det syns jeg da ikke er mer enn rett og riktig! Vi må jo få vite når både du OG manne går på do.. Hva dere spiser, når dere spiser, og SELØVFØLGELIG... Gjør dere noe ANNET! DA må vi hvertfall ha beskjed!!! :D

Kos dere med frokost :p
 
Hihihi. Lurt dette her. :)


Vi skal en tur til besta og far. Må lufte barn og bikkje litt. Hei så lenge....

HAhaah!!! Nå bare føk de to setningene sammen til en, og jeg leste at dere skulle ut og lufte besta litt :D Thihi!!! Hørtes jo trivlelig ut :p

Kose dere masse med luftetur for barn, bikkje (og besta) ;)
 
God ide! Jeg skal i dusjen nå og så en tur på senteret. Så blir vekke et par timer. (Må inn i multitaskintrådek og skrive av jeg har spist frokost :p )


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Nå blir jeg og borte litt... Tenkte det kanskje kunne være greit å gjøre noe på jobb også... :D
Har endel nyheter jeg må få ut.. og så må jeg koke meg en kopp te! :D
 
Hahha :p
Jeg må si dere er flinke :)
 
Til info, siden mannen også var viktig å få med, så sitter han nå og ser på "How the universe works" :p
oi oi .. .såpass!!! Tror min samboer står på badet og gjør seg klar til å komme på jobb snart... eller så sitter han fortsatt under pleddet i godstolen og ser på TV/ spiller...
Vil dere jeg skal ringe og høre? :D
 
oi oi .. .såpass!!! Tror min samboer står på badet og gjør seg klar til å komme på jobb snart... eller så sitter han fortsatt under pleddet i godstolen og ser på TV/ spiller...
Vil dere jeg skal ringe og høre? :D
Ja, akkurat det hadde vært veldig fint :p
 
Jeg og guttungen skal nå gjøre oss klar for en tur på butikken. Han sier vi skal på kaffe og spise is, så spørs om han skal få viljen sin der ;) så da blir jeg borte litt, kanskje jeg multitasker fra kafeen da :p. Mannen er på jobb, så han går veøø rundt på fabrikken og ser at maskinen han kjører ikke lager krøll ;) men kl. 12 skal de vell drikke kaffe som vanlig ;)
 
da blir jeg borte en stund, frisøre med lillemann og så en trilletur .. om jeg ikke er tilbake i løpet av 3-4 timer så må noen tilkalle noen for da ligger jeg nok i en eller annen grøft ! over og ut !! :p
 
oi oi .. .såpass!!! Tror min samboer står på badet og gjør seg klar til å komme på jobb snart... eller så sitter han fortsatt under pleddet i godstolen og ser på TV/ spiller...
Vil dere jeg skal ringe og høre? :D
Ja.. kjenner jeg ikke helt får ro på meg før jeg får vite akkurat hva han driver med!
(Må så klart vite hva han eventuelt ser på/spiller og!)
 
Ja.. kjenner jeg ikke helt får ro på meg før jeg får vite akkurat hva han driver med!
(Må så klart vite hva han eventuelt ser på/spiller og!)
Ja, akkurat det hadde vært veldig fint :p

Da har jeg snakket med han, og han står på badet og grer håret (han har jo langt hår :love7 ) så skal han snart gå, men først skulle han gi pusen vår litt mat :)
Tidligere i dag har han sett på videoer på Youtube av en gamer han følger der, som spiller Dark Souls, så han vurderte om han kanskje skulle spille det igjen litt nå i kveld (han har spilt spillet mye fra før, har vel en 600 timer på det fra før av altså... :p )

Han hadde spist kanelboller og sånne Toffeepops-kjeks sammen med kaffen sin i dag :)



(godt han er like gæærn som meg og er helt med på notene når jeg ringer og spør :p )
 
Da står jeg opp og spiser frokost med mannen og snuppene:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Da har jeg snakket med han, og han står på badet og grer håret (han har jo langt hår :love7 ) så skal han snart gå, men først skulle han gi pusen vår litt mat :)
Tidligere i dag har han sett på videoer på Youtube av en gamer han følger der, som spiller Dark Souls, så han vurderte om han kanskje skulle spille det igjen litt nå i kveld (han har spilt spillet mye fra før, har vel en 600 timer på det fra før av altså... :p )

Han hadde spist kanelboller og sånne Toffeepops-kjeks sammen med kaffen sin i dag :)



(godt han er like gæærn som meg og er helt med på notene når jeg ringer og spør :p )

Hahahaha, jeg ler meg skakk!
Lo høyt, så mannen spurte "Du koser deg fælt nå på detta forumet?" og da måtte jeg jo lese opp denne til mannen, og han svarer med at han nå går i dusjen (sammen med musikken sin.. Avantasia for øyeblikket :p )
og skal bruke BÅDE shampoo og balsam (på sitt også lange hår :love7) OG Lano.. som er for liten og stor..
 
Back
Topp