Paradise Hotel

Virretrollet

Betatt av forumet
Novemberbarna 19
❤️Mailykke 2022❤️
Er det noen som følger med på galskapen i år? :p

( kunne ikke se at noen andre har skrevet om det ). :)
 
Niks
 
Haha både jeg og sambo følger med. Glad det snart er over for jeg blir svimmel av idioti-nivået der inne nå! :p

ImageUploadedByBV Forum1463752469.280442.jpg
 
Jeg holdt på å kaste opp når jeg så det på TV :O

Æsj, ja det var ekkelt å se på! Håper Carl Aksel ikke vinner. Er så lei han! Men på sånn intro til hva som skjer neste uke så gråt mange i Aksel sin allianse så kanskje han ryker ut?!
 
Ja! Jeg er hekta og syns det er kjempegøy! Vi stod mellom to alternativer til gutten her, veldig glad nå det IKKE ble Carl Aksel!! For en ekkel fyr !
 
Klager virkelig ikke over utfallet ikveld! ;) spent på hvem som ryker i morra! :O hvem tror dere har boka?
 
Klager virkelig ikke over utfallet ikveld! ;) spent på hvem som ryker i morra! :O hvem tror dere har boka?

Ble ganske sjokka egentlig siden hele sesongen har vært lagt opp til at Carl Aksel vinner (alt går hans retning, han får alle tittelene, fordelene osv), men tror hvertfall Eileen eeller Jonas har boka! :)

hadde vært kult om det var øystein som hadde den da ;) tror nesten Sandra ryker.
 
Jeg tror det er en twist og at en ryker i kveld og så kommer en av de 2 tilbake igjen... Men veldig fornøyd med at CA røk :p

Kom litt inn i det etterhvert likevel gitt
 
Det Nina gjorde var sykt tøft gjort syns jeg! Skjønner meg ikke på de som reagerer så negativt da det jo er et spill som nærmer seg slutten.
 
Back
Topp