Pappa syk og pappaperm

BKNO13041

Forelsket i forumet
Hei! Jeg lurer på om noen vet hvordan jeg bør gjøre dette. Jeg jobber, barnet er 1 år og pappaen er i ulønnet perm for tida da vi ikke har barnehageplass før til sommeren.

Han har fått veldig vondt i skuldra og klarer ikke å løfte etc. med den som det er akkurat nå. Skal til legen i neste uke, onsdag. På onsdag må jeg jo da være hjemme fra jobb, kan jeg da skrive det på sykt barn? Og mandag og tirsdag burde jeg strengt tatt også være hjemme, hvis det er like ille som det har vært i dag, sykt barn eller må jeg jobbe det inn igjen? Hva gjør jeg? Jeg har kontorjobb og fleksitid og mulighet for hjemmekontor.
 
Sykt barn/syk barnepasser går under samme kvote
 
Med tanke på at dere står foran første høsten i barnehage, så kan det være greit å jobbe inn noe for ikke å bruke opp dagene allerede nå, men du må ikke jobbe de inn.
 
Dersom han ikke blir bedre (det har gått opp og ned før, men aldri vært så ille), hva er mulighetene da? Han kan vel ikke sykemeldes fra ulønnet permisjon?
 
Dersom han ikke blir bedre (det har gått opp og ned før, men aldri vært så ille), hva er mulighetene da? Han kan vel ikke sykemeldes fra ulønnet permisjon?

Kan ikke sykmeldes fra ulønnet perm nei.
 
Back
Topp