Påskeegg

Capri-Sonne

Glad i forumet
Har ei 18 mnd gammel datter som jeg tenkte jeg skulle lage et påskeegg til. Hva putter dere i påskeegga ? lager dere til mannen etter dere har fått unger ?
 
Til tulla på 4,5 år er det masse godt :) tenkte jeg skulle dra på litt i år og lage et stort påske egg med masse rart osv i og med (håper) at det kanskje er siste påsken som ene barn om det klaffer og kommer er brøster innen neste påske :)
 
Hva med kombinasjon av småting, leker og godteri:)? Hmmm, lager til samboer hvert år, og håper jeg fortsetter med det, selvom vi venter en liten en:) påskeegget han får er så stort at det er mer til oss uansett, hihi:)
 
Har ikke barn ennå, men gir til mannen :)
 
Har heller ikke barn enda, men jeg og mannen har brukt å gi til hverandre :) Jeg er tidenes godterumpe, mens han ble veldig fornøyd og foretrakk fjorårets påskeegg med øl, nøtter og det lille av godteriet han faktisk liker :p
 
Har ikke barn ennå, men jeg er ei veldig snill tante :)
 
Til tulla på 4,5 år er det masse godt :) tenkte jeg skulle dra på litt i år og lage et stort påske egg med masse rart osv i og med (håper) at det kanskje er siste påsken som ene barn om det klaffer og kommer er brøster innen neste påske :)
Brøster. Artig :D altså, sammensetningen av bror og søster, ikke fordi det høres ut som pupper ;)
 
Har ei 18 mnd gammel datter som jeg tenkte jeg skulle lage et påskeegg til. Hva putter dere i påskeegga ? lager dere til mannen etter dere har fått unger ?
Mine er 2,5 og 3,5 år og de får litt godis som et kinderegg/kindermaxi, en kjærlighet og noe annet småtteri (kanskje noe karamell-greier :) )
 
Vesla mi er 2,5 år og får ikke godteri. I påskeegget i år får hun enten Løveungen eller Frk. Kanin bamsen (kjøpt begge, har ikke bestemt hvem hun skal få enda ;)) Hun får rosiner, smoothie og kanskje et par kjeks. Det er super stas!! Våkner om morgenen og finner det i sengen.. Haren har ry der om natten ☺️
 
Her er ikke sønnen vår på 3,5 år glad i godterier, så han får noen batman effekter,1smoothie,1drikke yoghurt, noen babybell,kjeks og litt ostepop..
Skal gjemme det så han kan finne det på lørdag(påskeaften)..
 
Back
Topp