Påske

Jaaaa, påske er koselig. Vi tar med matpakke/kakao, og koker farga egg ute en plass hvert år. Tar med mini sin oldemor :) Veldig koselig.
Så farget vi i fjor marsipan gul, dyppet den i smeltet sjokolade og dyppet den i strøssel - påskemarsipan :)
 
Jeg liker også påske :D Liker jul bedre da, men er noe spesielt med påsken også. Da kan man bli påskebrun i ansiktet på skitur, spise appelsin og kvikklunch, grille pølser på bål, masse koslige turer ute i friluft :) Og så må man ikke glemme de syyykt gode påskeeggene, sånn sjokoladeegg fylt med hvit sjokoladekrem, i lilla pakke :D
 
Påsken er herlig :D og nå er det ikke lenge til jenter :D
 
Påsken er herlig :D og nå er det ikke lenge til jenter :D

Hehe, jeg har begynt å glede meg veldig til å pynte. :p De siste gangene jeg har byttet løper på bordet har det vært veldig fristende å legge på en gul. ;)

Uff, julekappen over kjøkkevinduene er fortsatt ikke tatt ned... :S Den er bare rød, da, så er jo ikke så julete uten annet julepynt. :p
Uff, er et tiltak...! :p
 
Nei, ingen år et påske litt nedtur. Jeg skal prøve å se om dere kan få meg til å se lysere på det.

Mannen skal nemlig jobbe i påskeferien. De røde dagene. Ikke helga da. Men det tar jo knekken på planer om ski, fjell eller reise.
 
Back
Topp