Overtidstråd

Sånn hadde jeg det også i går. Og er 4 dager overtid i dag :-( Er jo egentlig ingenting, men er passe tung og lei...
Hadde ikke trodd det skulle ta på så psykisk med denne overtiden.. hehe, blir vel vår tur en dag og ;)
 
Er så enig, så enig. På formiddagen i dag har jeg hatt mye kynnere og nedpress, men nå virker det som om alt har roet seg...igjen... Dette tar på - er jo bare slitsomt!
 
Kontroll i dag viste at det fortsatt er noen dager igjen for vår del.. Ingen 9.9./fullmånebeibi her mao:/ Litt skuffende, for jeg har vært så sikker på at hun skulle komme nå, men så må jeg minne megselv på hvor heldig jeg egentlig er som får gå til termin/fullført svangerskap - det er jo et sunnhetstegn!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kontroll i dag viste at det fortsatt er noen dager igjen for vår del.. Ingen 9.9./fullmånebeibi her mao:/ Litt skuffende, for jeg har vært så sikker på at hun skulle komme nå, men så må jeg minne megselv på hvor heldig jeg egentlig er som får gå til termin/fullført svangerskap - det er jo et sunnhetstegn!


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er sant, er jo kjempe heldige som får store friske babyer.. Vi får smøre oss med tålmodighet, husker ikke helt hvor jeg la tålmodighetskremen men ;-)
 
Dag 3 på overtid idag, føler meg kjempe deppa :( Tar virkelig på dette her, mest på psyken merker jeg! Var på kontroll alt så fint ut, spurte om hun kunne strippe, men da hun undersøkte sa hun det ikke var så modent enda så hun kunne ikke tøye så mye enda "/ Men var blitt 1.5 cm åpning. Ble bare mer deppa av å få høre at det ikke var noe særlig modning! Blæ, ny kontroll på fredag...
 
Jeg er skikkelig lei overtid....Har begynt å tenke tanker om at jeg gjør noe feil siden det ikke er noen tegn enda.. Burde jeg slappe mer av/sove? Gå flere turer? Skal man ha mest mulig planer og ikke tenke på det eller pusle i heimen og samle krefter.

Trodde jeg så en ørliten bit av slimproppen i dag, gått hundre ganger forventningsfull på toalettet uten noe mer... Man blir jo helt besatt av dette her ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er skikkelig lei overtid....Har begynt å tenke tanker om at jeg gjør noe feil siden det ikke er noen tegn enda.. Burde jeg slappe mer av/sove? Gå flere turer? Skal man ha mest mulig planer og ikke tenke på det eller pusle i heimen og samle krefter.

Trodde jeg så en ørliten bit av slimproppen i dag, gått hundre ganger forventningsfull på toalettet uten noe mer... Man blir jo helt besatt av dette her ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner meg igjen!! Når jeg gjør det ene, lurer jeg på om jeg skulle gjort det andre istedet. Har nå bare resignert totalt og overgitt meg til Netflix. I den tro at jeg ikke kan gjøre noe forskjell fra eller til, uansett hvor mye jeg skulle ønske jeg kunne påvirke/framskynde prosessen... Slimproppen her har gått for over en uke siden het uten at det har hatt noe å si :-(
 
Er du mye over tiden Incita?
Jeg er fem dager, ikke mye.. Men vi har jo faktisk også vært klar FØR terminen og ;)

At slimproppen er gått er jo i det minste et steg i riktig retning. Her skjer ingenting, og har vanskeligheter for å tenke meg at det plutselig skal skje som lyn fra klar himmel.

Også popper det jo stadig fram folk som føder på dette forumet som ikke engang har nådd termin.. Kjekt for dem og jeg er sååå misunnelig hihi.




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Samme her :) Er 4 dager over. Er så lite på gang her også...Hadde gitt mye for en rie eller to nå jeg. I natt f.eks. Men tør ikke håpe på noe...
 
I natt, etter en runde i sengehalmen, har jeg kava rundt med sterke menssmerter som kom i tak, og som satt skikkelig i ryggen. Det er første gang jeg har opplevd det såpass kraftig. Det gjorde vondt å ligge, men i og med jeg var helt i ørska skjønte jeg hverken at jeg skulle sjekke intervallene mellom tåka, eller at jeg like gjerne kunne stå opp. Så da lå jeg visst like gjerne å hadde vondt, og fløy frem og tilbake på do.

Jeg har nok litt gitt opp at han skal komme av seg selv, så jeg tenkte ikke engang at dette kunne være starten på noe. Og det hadde jeg helt rett i. Vips så ga det seg, og jeg sovnet igjen. Nå er jeg dog helt øm, og føler meg mørbanka, nederst i magen.

Dette er nok et dumt spørsmål, men jeg kom til æ tenke på det: det at jeg ikke fikk karra meg opp i stående, og dermed ikke fikk jobbet med tyngdekraften, kan det bidra til at en begynnende fødsel stopper opp...?
når man har rier så kan tyngdekraften hjelpe til med å få fortgang i fødselen. men er nok bare maserier om det stopper opp av seg selv, er ganske sikker på at en fødsel ikke stopper opp pga at man ikke gjør noe.. :) Er isåfall svært sjelden ;)
 
Er så enig med dere skriver over her.. jeg og blir så usikker skal jeg slappe av eller være i mye fysisk aktivitet.. hmm hva hjelper liksom.. har ikke sett no slimpropp her ennå, ikke kjenner jeg no forandring der inne heller ;)
 
vil ikke anbafale å være utslitt før fødselen starter hvertfall :) med min 1. så hadde jeg stått opp kl 7 den dagen å gått til senteret shoppa hele dagen, så på noe homeparty greier, så 23 på kvelden da jeg skulle gå å sove for jeg var stuptrøtt, gikk vannet :p heldigvis var det en ganske rask fødsel han var ute kl 7.. :)
 
når man har rier så kan tyngdekraften hjelpe til med å få fortgang i fødselen. men er nok bare maserier om det stopper opp av seg selv, er ganske sikker på at en fødsel ikke stopper opp pga at man ikke gjør noe.. :) Er isåfall svært sjelden ;)
Godt poeng. Vi hadde kanskje hatt litt mye makt dersom vi hadde klart å stanse en begynnede fødsel.. ;) Det er mye rart en skal få for seg eller frykte - hehe.

I morgen skal jeg på overtidskontroll. Jeg er så spent! Trolig blir jeg igangsatt på fredag - er da ti dager over termin...
 
Godt poeng. Vi hadde kanskje hatt litt mye makt dersom vi hadde klart å stanse en begynnede fødsel.. ;) Det er mye rart en skal få for seg eller frykte - hehe.

I morgen skal jeg på overtidskontroll. Jeg er så spent! Trolig blir jeg igangsatt på fredag - er da ti dager over termin...
Lykke til på kontrollen ;-)
 
Jeg har hatt en natt med murringer/ubehagelige kynnere og en del slim som er kommet ut. Utvikler seg dog ikke til noe mer.... Var sikker på at noe var på gang :/ men føler meg helt topp nå..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her ligger jeg å venter på at noe skal skje.. Overtidskontroll i går me stripping.. Igangsatt i dag me det dem så fint kaller ballongka tester. Så nå ligger man bare på hotellet og venter med små tak hele veien.. Ikke drømmesituasjon å være i, men sånn er det me lang vei fra hjem til sykehus:/ Savner jenta mi der hjemme i tillegg:/ Klem fra Lei.no.. Termin va forresten 2. Sept...
 
Her ligger jeg å venter på at noe skal skje.. Overtidskontroll i går me stripping.. Igangsatt i dag me det dem så fint kaller ballongka tester. Så nå ligger man bare på hotellet og venter med små tak hele veien.. Ikke drømmesituasjon å være i, men sånn er det me lang vei fra hjem til sykehus:/ Savner jenta mi der hjemme i tillegg:/ Klem fra Lei.no.. Termin va forresten 2. Sept...
Masse lykke til! Vi hadde termin samme dag. Jeg skal på overtidskontroll i morgen. Snart er det vår tur til å møte nudlene våre. :)
 
Her ligger jeg å venter på at noe skal skje.. Overtidskontroll i går me stripping.. Igangsatt i dag me det dem så fint kaller ballongka tester. Så nå ligger man bare på hotellet og venter med små tak hele veien.. Ikke drømmesituasjon å være i, men sånn er det me lang vei fra hjem til sykehus:/ Savner jenta mi der hjemme i tillegg:/ Klem fra Lei.no.. Termin va forresten 2. Sept...
Ja masse lykke til, håper ikke det drar veldig ut i tid :)
 
Back
Topp