Overnatting: trenger råd

unike

Elsker forumet
Julibarna2014
Lillegutt er 1år og 9 mndr. Sover hos faren sin nå 2g pr mnd. Ellers ses de 4 g pr mnd i tillegg i vårt hjem. Nå neste uke skal pappan ha lillegutt en ekstra overnatting fra lør til søn fordi jeg skal bort. Pappan ville ha han en natt til den uken i tillegg pga fri fra jobben. Derfor blir det 2 overnattinger på samme uke. Lillegutt har aldri vært borte fra meg 2 netter på rad. Men ; det er vel bedre med 2 netter på rad enn å sove 1 natt hos pappa, så 1 natt hos meg og så 1 natt hos pappa? Det er avgjort:2netter på rad hos pappa. :-D
 
Last edited:
Tenker også at det er bedre for lillegutt med minst mulig frem og tilbake. Så finner han roen bedre. Skjønner det er litt skummelt. Aldri vært borte mer enn én natt av gangen selv men det må jo komme på et tidspunkt.
 
Tenker også at det er bedre for lillegutt med minst mulig frem og tilbake. Så finner han roen bedre. Skjønner det er litt skummelt. Aldri vært borte mer enn én natt av gangen selv men det må jo komme på et tidspunkt.
Ja, dette kom plums på! I går gikk det opp for meg at det vil bli 2netter borte i slutten av juni. Og i dag oppdager jeg at det allerede dukker opp neste uke. Skulle ønske vi hadde et felles hjem. En skikkelig kjernefamilie. Det hadde vært godt det. Wow!
 
Det er ikke mulighet at han er i hjemmet ditt de nettene da?
Jeg tror ikke det er så lurt. Vi har,til tider, en god kjemi. Og vi prøvde et par uker ifjor. 6 uker etter fikk han ny kjæreste igjen. Det er best å ha en distanse så ikke gamle følelser blusser opp. Dessuten vil han ha gutten hos seg. Jeg tror de begge har godt av det. Jeg og forsåvidt. Innimellom glemmer jeg alt det vonde og drømmer om oss, men det er jo helt feil. Jeg håper det forblir sånn som nå og at jeg, om noen år, er klar for å finne en som kan skape kjernefamilien med meg ❤️
 
Back
Topp