OUL

Veronica 1991

Brian Aleksander <3
Januarhula 2014
Hallo[emoji4]
Idag fikk jeg brev om at jeg har fått fødeplass på ahus og bekreftelse på OUL som skal være 14 juli[emoji4] noen andre som har fått dato for OUL?
 
Samme dato som deg [emoji4][emoji4][emoji7][emoji7][emoji173][emoji175][emoji170] 14.juli [emoji7][emoji7]
 
Har ikke søkt enda. Søker om to uker tenker jeg
 
Får vel dato imorra når eg ska inn på siste TUL. Uke 12+4 imorra. Blir spennende å se når eg får, blir nok helt i slutten på juni/beg av juli tenker eg
 
Ikke enda, men så spennende :)
 
Bor i en liten by så her bare avtaler jordmora på helsestasjonen direkte med jordmora på fødepoliklinikken ;) Når er det vanlig med oul ? Uke 18 ?
 
Jeg har ikke første svangerskapskontroll før 19. juni (på det punktet 12+4) og skal bestille oul da.

Har bestilt fødeplass på Rikshospitalet, selv om jeg egentlig hører til Ahus. Fordi jeg ønsker oppfølging av AdiPol (poliklinikk som gir spesielt oppfølging til overvektige gravide). Noen andre som har erfaringer med dem?
 
Jeg har ikke første svangerskapskontroll før 19. juni (på det punktet 12+4) og skal bestille oul da.

Har bestilt fødeplass på Rikshospitalet, selv om jeg egentlig hører til Ahus. Fordi jeg ønsker oppfølging av AdiPol (poliklinikk som gir spesielt oppfølging til overvektige gravide). Noen andre som har erfaringer med dem?

Jeg var på Rikshospitalet på tidlig ul med første. Ble ikke møtt spesielt bra så fikk helt angst bytta derfor til Bærum. Men har hørt at de skal være veldig flinke og spesielt i forbindelse spesielle situasjoner og behov osv. Jeg var nok bare uheldig
 
Jeg var på Rikshospitalet på tidlig ul med første. Ble ikke møtt spesielt bra så fikk helt angst bytta derfor til Bærum. Men har hørt at de skal være veldig flinke og spesielt i forbindelse spesielle situasjoner og behov osv. Jeg var nok bare uheldig
Jeg var også på tidlig ul på Riksen (riktig nok i forbindelse med ivf) og syns det var helt greit.
Til gjengjeld var det også Rikshospitalet som skulle sjekke om jeg hadde åpne eggledere, og de klønet sykt mye og ga rimelig dårlig service da.

Men jeg kan vel uansett bytte senere om jeg vil? Kan jeg ikke?

(Unnskyld for at tråden til trådstarter sporer av litt. Håper det er ok.)
 
Jeg var også på tidlig ul på Riksen (riktig nok i forbindelse med ivf) og syns det var helt greit.
Til gjengjeld var det også Rikshospitalet som skulle sjekke om jeg hadde åpne eggledere, og de klønet sykt mye og ga rimelig dårlig service da.

Men jeg kan vel uansett bytte senere om jeg vil? Kan jeg ikke?

(Unnskyld for at tråden til trådstarter sporer av litt. Håper det er ok.)
Du kan bytte når du vil før fødsel. Men kan være greit å få oul på samme sted som du tenker føde. Hadde jeg syns var best. Syns ahus er veldig flinke jeg da. Blir fjerde fødsel og oppfølgning der i mitt tilfelle
 
Back
Topp