Oul ❤️

Da har vi vært på oul. Velskapt og mest sannsynlig ei jente (til) :) Flyttet frem fra 12.-10.februar :)
 
Jeg har også foranliggende morkake, men fikk ikke noe beskjed om at jeg trengte å komme tilbake...? Sikker på du ikke mente forliggende istedenfor foranliggende?
Dette stusset jeg også på; jeg har foranliggende/anterior morkake, men gynekologen sa ikke noe om at det kunne være et problem.
 
ImageUploadedByBV Forum1473950628.497133.jpg Blir prinsesse Nr 3 hos meg ❤️ ble også satt frem en uke til termin, så var plutselig 19+3 og ikke 18+3 som jeg trodde måtte siste tiden gå kjempefort :D
 
Var på OUL I dag og fikk vite at vi venter ei sjenert lita frøken :) var ikke så veldig ivrig på å vise seg frem så skal tilbake på ny UL om to uker så de kan få sett litt ekstra, men ut ifra målinger så så alt perfekt ut :) ble nødt til å dra innom å kjøpe et lite klessett I rosa <3 termin ble flyttet fra 16.2 til 21.2..
 
Var på oul i dag:) viste fra før at vi venter ei lita jente. Men i dag var ikke lille så samarbeidsvillig, så jordmor fikk ikke alle målene hun ville ha, og heller ikke sett så godt på hjertet som hun ville. Så vi skal tilbake om 2 uker:) hun ville også vente med å sette termin til neste ul for å få det så nøyaktig som mulig:)
 
Da var ultralyden overstått.. Var ikke vanskelig å se at d var en gutt :) han var ikke så sprellen i dag, så mer trøtt ut der han gjespet og strakk seg! Ble satt frem 1 dag. 18+4 :)

Morkaka ligger visst foran å tar imot spark, så må nokk vente en stund til flr jeg kjenner d foran :)
 
Back
Topp