Oss testetøser imellom

Åh... jeg skvatt isted. Var i kontakt med gyn, da jeg ikke har fått mensen, og ikke EL. Fikk beskjed om å ta Provera for å skape en blødning. Tar i den sammenheng en g-test, og skvetter til, da jeg syns jeg så en liiiiten antydning til strek... ikke vært på do, eller drukket noe særlig før det, på to timer... er det bare jeg som er tullete?
20180719_195003.jpg
 
Åh... jeg skvatt isted. Var i kontakt med gyn, da jeg ikke har fått mensen, og ikke EL. Fikk beskjed om å ta Provera for å skape en blødning. Tar i den sammenheng en g-test, og skvetter til, da jeg syns jeg så en liiiiten antydning til strek... ikke vært på do, eller drukket noe særlig før det, på to timer... er det bare jeg som er tullete?Vis vedlegget 267412
Ser noe men jeg hadde tatt det for å vær skugge
 
Åh... jeg skvatt isted. Var i kontakt med gyn, da jeg ikke har fått mensen, og ikke EL. Fikk beskjed om å ta Provera for å skape en blødning. Tar i den sammenheng en g-test, og skvetter til, da jeg syns jeg så en liiiiten antydning til strek... ikke vært på do, eller drukket noe særlig før det, på to timer... er det bare jeg som er tullete?Vis vedlegget 267412


Ser ingenting :oops:
 
Åh... jeg skvatt isted. Var i kontakt med gyn, da jeg ikke har fått mensen, og ikke EL. Fikk beskjed om å ta Provera for å skape en blødning. Tar i den sammenheng en g-test, og skvetter til, da jeg syns jeg så en liiiiten antydning til strek... ikke vært på do, eller drukket noe særlig før det, på to timer... er det bare jeg som er tullete?Vis vedlegget 267412

Ser ingenting, men er jo vanskelig å få frem på bilde. Hvis du ser noe så må du hvertfall avvente med Provera litt til. Ta en ny test i morgen! [emoji1]
 
Her er samme test fra i morres m filter, fortsatt ikke trua selv om 3 her sier de ser noe hm
Image1532026414.053541.jpg
 
Kan jo dele her også, min svake test. Kom akkurat hjem og streken er det fortsatt. Så nå blir det ny test på mandag.
IMG_6123.JPG
IMG_6156.jpg
 
Åh... jeg skvatt isted. Var i kontakt med gyn, da jeg ikke har fått mensen, og ikke EL. Fikk beskjed om å ta Provera for å skape en blødning. Tar i den sammenheng en g-test, og skvetter til, da jeg syns jeg så en liiiiten antydning til strek... ikke vært på do, eller drukket noe særlig før det, på to timer... er det bare jeg som er tullete?Vis vedlegget 267412
Ser ingenting dessverre.
 
Back
Topp