Oss testetøser imellom

Jeg er nok en skikkelig tester også,får se hvordan det blir når dpo land begynner :hilarious:


Ser jo at jeg skal slite med og ta mange andre igjen, men det spørs hvor mange pp'er det blir da, første pp nå :p
 
Tok en rfsu test i dag. Kom opp lys rød strek med en gang men så forsvant den innen ti minutter. Så vidt det vises en skygge nå (se bilde)
Aner ikke hvor jeg er i syklusen da jeg nesten nettopp har sluttet med prevensjon. Bare testetøsen i meg så slo til pga mange symptomer. Kan like gjerne vere symptomer på at hormonell prevensjon forlater kroppen
 

Vedlegg

  • PART_1529634237775.jpeg
    PART_1529634237775.jpeg
    151,4 KB · Visninger: 144
Tok en rfsu test i dag. Kom opp lys rød strek med en gang men så forsvant den innen ti minutter. Så vidt det vises en skygge nå (se bilde)
Aner ikke hvor jeg er i syklusen da jeg nesten nettopp har sluttet med prevensjon. Bare testetøsen i meg så slo til pga mange symptomer. Kan like gjerne vere symptomer på at hormonell prevensjon forlater kroppen

ser en svak strek :) kanskje ta en til i kveld?
 
Tok en rfsu test i dag. Kom opp lys rød strek med en gang men så forsvant den innen ti minutter. Så vidt det vises en skygge nå (se bilde)
Aner ikke hvor jeg er i syklusen da jeg nesten nettopp har sluttet med prevensjon. Bare testetøsen i meg så slo til pga mange symptomer. Kan like gjerne vere symptomer på at hormonell prevensjon forlater kroppen

Jeg hadde masse bivirkninger også, men bare prevensjon som forlater [emoji53]
 
Nei, skal legge meg igjen. Skal på 12 timer natt i dag.

Kjenner meg ikkje gravid og har 0 symptomer. Det er ikkje likt min kropp symptom fri. Føler da at det ikkje går vegen
Men har du hatt symptomer ved de kjemiske?
Jeg hadde jo mye av de samme symptomene denne gangen, men ikke i like sterk grad..
 
8 DPO! Blendahvit... men fortsatt tidlig :)
 

Vedlegg

  • A989E1C4-EEE9-4166-B203-B29CA253325E.jpeg
    A989E1C4-EEE9-4166-B203-B29CA253325E.jpeg
    152,7 KB · Visninger: 118
Back
Topp