Oss testetøser imellom

Vis vedlegget 263642

[emoji33][emoji33][emoji33][emoji33][emoji33][emoji33]

Se den svake streken men slå ut på digital!! [emoji173]️

Håper spiren blir etter 2 år og 4 mnd som prøvere!
Hadde SA i oktober -17

Håååpeeer!!

Så fantastisk:Heartbigred

Gratulerer så mye,krysser fingrene for dere :love7
 
7dpo, bleeeeeeenda! :hilarious: Men tester uansett hvor liten Sjangsen er, er så nysgjerrig så klarer ikke la være:hilarious:
 

Vedlegg

  • 0B40CDB1-64B5-4399-860F-B97263AFB2BF.jpeg
    0B40CDB1-64B5-4399-860F-B97263AFB2BF.jpeg
    68,4 KB · Visninger: 132
Hei,
Er nok ikke like gode som dere til å tyde tester.. så håper noen kan kaste ett blikk på disse bildene ☺️
Tok disse i dag, aner ikke når jeg hadde eggløsning. Ustabile sykluser etter MA i mars..
Er det noen som ser noe på bildene? Jeg synes jeg ser noe, men kan være at jeg ser syner..
IMG_4735.JPG
IMG_4745.JPG
 
Hei,
Er nok ikke like gode som dere til å tyde tester.. så håper noen kan kaste ett blikk på disse bildene ☺️
Tok disse i dag, aner ikke når jeg hadde eggløsning. Ustabile sykluser etter MA i mars..
Er det noen som ser noe på bildene? Jeg synes jeg ser noe, men kan være at jeg ser syner..
Vis vedlegget 263662 Vis vedlegget 263663

Jeg kan absolutt se en strek der ;)
 
Vet du... når jeg ser på bildet på pc skjermen og vipper litt ned så ser jeg en strek veldig godt:wideyed::wideyed::wideyed: men denne syns absolutt ikke noen steder utenom her...:hilarious: sikkert bare skygge..
Trengte ikke vippe telefonen noe sted for å se streken [emoji1] Krysser fingrene for neste test. Er jo enda litt tidlig [emoji178]
 
Back
Topp