Oss testetøser imellom

Ser ingenting :/ men så er heller ikke mitt sterkesyn noe å gå etter heller da [emoji23][emoji23]
Men det er virkelig ingenting å se her heller :joyful:
Det gikk nok ikke denne måneden heller..
 
Forstår ikke hvordan det har gått seg til [emoji23] vær pp har vi truffet EL. Men denne pp'n la vi kun inn aksjer 2 dager før pga mye sykdom her hjemme. Så jeg hadde NULL tru denne gangen [emoji85]
 
Siden jeg har bare 1 graviditetstest igjen tenke jeg at det hadde vært kult å prøve en EL test å se hvordan den slo ut!

Den var positiv 6 mars og negativ 8 mars (el var 6 mars) IKM nå på tirsdag..
Men håper jo så inderlig på en spire da.. hva tror dere om denne?
IMG_4411.JPG
 
Deres erfaringer med rfsu. Fikk opp noe ultra svakt etter tre min, som også er fra når man kan lese av. Men etter ti min var den tilnærma negativ. Noen kloke hoder?

Etter tre min:
IMG_3048.JPG



Etter ti min
IMG_3049.JPG
 
Tusen takk alle sammen [emoji16] når vil en digital slå ut? Og prøver å samle hodet rundt hvordan jeg skal si det til samboeren [emoji23]
 
Svidd av 3 tester med 3-4 timers mellomrom i dag [emoji85] Trodde vi bomma på el denne mnd så ga faen i hele greia. Ventet på mensen, men det kom aldri, bare smertene, så da tok jeg en for morroskyld i dag tidlig, 19 dpo av alle ting [emoji23]
Håper det ikke er falsk positiv.
20180319_182100.jpg
20180319_143923.jpg
20180319_105630.jpg
 
Så utrolig lei cb sine tydlige skyggestreker [emoji22] har ikke fått tidlig testene enda, hadde en cb early kom frem skygge med en gang her[emoji849] føler jeg ikke kan stole på dem lenger
 
Back
Topp