Oss testetøser imellom

Håper jeg får sterkere tester :love7 Hadde kjemisk tidligere i år og det var så trist at testene aldri ble noe sterkere, før de bare en dag forsvant.
masse lykke til! Om du klarer så er anbefalingen å bare teste annenhver dag. Jeg testet flere ganger om dagen og ble helt gal av at de varierte i styrke. Men her sitter jeg 20+1 :dance018
 
masse lykke til! Om du klarer så er anbefalingen å bare teste annenhver dag. Jeg testet flere ganger om dagen og ble helt gal av at de varierte i styrke. Men her sitter jeg 20+1 :dance018
Ja jeg skal prøve! Jeg var aldri slik forrige graviditet. Men når jeg hadde kjemisk sist testet jeg 4-5 ganger daglig og det ble så synlig at det gikk feil vei, og jeg har ikke klart å legge det fra meg. Men jeg har en annen magefølelse denne gangen og har tydelige symptomer, så jeg skal prøve å la være :nailbiting: Gratulerer til deg!!
 
Noen som ser streken? Den er rosa i virkeligheten, jeg har litt dårlig lys på badet mitt. Tok to i går som også var positive, litt lysere enn denne. Digital test sa "ikke gravid", men håper det bare er for tidlig for at den skulle slå ut. Et svakt øyeblikk :nailbiting: :Heartpink 11 dpo. Skal ha mensen på lørdag.
Vis vedlegget 434616
Ser noe når jeg konsentrerer meg, ja. Den du har tatt er tidligtest som kun krever 10ml/u eller hva det heter, altså den sporer hcg tidligere enn vanlige tester som må ha 25ml/u, digital krever også 25. Så sålenge du ser rosa strek må du nok «bare» smøre deg med tålmodighet for å få utslag på digital. :Heartred
 
Du kan prøve tidlig tester som er enda mer sensitive enn normale tester. Ellers kommer det an på hvor raskt kroppen sin produserer hcg, det er veldig individuelt.
 
Er det mulig å få så sterke skygger?? Kanskje bare jeg som ser noe…? Er to forskjellige batcher, en vanlig og en tidlig :bag: Legger ved tempen min også
 

Vedlegg

  • IMG_7053.jpeg
    IMG_7053.jpeg
    226,9 KB · Visninger: 64
  • IMG_7049.jpeg
    IMG_7049.jpeg
    124 KB · Visninger: 64
Last edited:
Back
Topp