Oslo-treffet Den offisielle Tråden *dyttehjelp*

Jeanette og Tore

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
12 april er det bv-februar treff.   vi kan møtes innenfor porten på frognerparken klokka 1200.   
Jeanette og Tore kan møte di som  er usikkre på veien ved trafikanten\oslo s klokka 1130 (trafikanten er en STOR mast rett utenfor avgangs hallen på oslos.  kan senere gi tlfnr til di som er usikker ved ankomst)
trenger du guide\kart til p-hus rett i nærheten si i fra.  trenger du overnatting kan vi komme med tips til det også.   eller trenger du og vite veien til trafikanten så er det bare og si i fra.
og kom med innspill om dagen.!!

Vi håper på topp vær og håper vi kan være der og kanskje også spise lunsj i parken
NB!! tiden er enda veiledende grunnet mange kommer med tog, kom med innspill på dette

Kan alle som vill være med gi et vink så skal jeg skrive dere nedenfor.

Disse skal være med:

Jeanette og Tore
Hege og Chris
Vimsa79
Mamman til go`jenta
Mamma88 og Sunniva
Laban og Eilin
Citti
Tuvasm@mm@
Jaggumeg
Shina
Tonje07
Lilio!!!
 
vi er med...... men trenger å treffe noen ved trafikanten
 
hva mmed de som tar tog da?? er jo langt for dem og gå!
jeg vet ikke enda for det er jo over 1 mnde til
 
ORIGINAL: Jeanette og Tore

trafikanten er rett utenfor der togene stopper ved oslo\s
ok
du kan skrive opp meg med kansje bak for er ikke sikker enda
 
Jeg joiner dere denne gangen også jeg[:)]
 
kom igjen da jenter......... er flere som skal være med vel??
 
så bra
 
jeg og vil!! men det blir litt stress å dra helt til oslo da [8D] men ser ut som jeg kommer til oslo nå i påsken da!! [:D][:D]
 
Vi blir med! [:)]
 
ORIGINAL: tonje07

jeg og vil!! men det blir litt stress å dra helt til oslo da [8D] men ser ut som jeg kommer til oslo nå i påsken da!! [:D][:D]



Kan dere ikke ta en helgetur?[:D]
 
ja tonje det hadde vært så fint å treffe deg også.....


skulle hatt treff midt i landet da hadde det vært like langt for alle så skylle vi alle møttes[:D][:D][:D][:D][:D]

                                                                          fin tanke
 
åh dere frister meg sånn!! problemet er at samboeren til min tante har fått kreft, så da kan vi ikke bo der... men jeg skal sjekke litt ut jeg[:)] hadde vært kjempegøy!
 
Back
Topp