orker ikke mere nå!

Ellie86

Elsker forumet
for å gjøre en lang historie kort så hadde jeg blæremola første gang jeg mistet i november (altså en svulst som vokste slik at embryoet ikke vokste videre enn uker 7/8) da måtte jeg vente i 6 mnd men ble ved ett uhell gravid i mars og hadde en MA i april. nå har jeg fått brev om at jeg må ta blodprøver (sånn som jeg gjorde ett halv år) i ett år fremover. forholdet til meg og min kjære ble ganske tøft etter første gang fordi begge har ett sterkt ønske om barn og hvis vi må vente det dobbelte av det vi gjorde sist så er jeg redd for at vi må ha hjelp.
 
noen som har vært igjennom nesten det samme? dette er så sinnsykt tungt. sitter bare å griner når jeg skriver dette. mitt største ønske er å få barn. man mister jo litt håpet
 
Har ikke vært igjennom en slik tøff prosess som dere tydeligvis må gjennom. Føler med deg og din kjære[:(] Det må være tøft å vente så lenge når man har et så sterkt ønske om barn. Klem
 
nå har jeg fått brev om at jeg kanskje må vente ett år før vi får prøve bare fordi jeg var uheldig å ble gravid 1 og en halv måned før jeg skulle sist gang! jeg vil ikke vente ett helt år til. kan de nekte meg?
 
ingen kan nekte deg noe...
Følg kroppen din...
 
jeg skal egentlig ta p-piller mener de da. og så blodprøver hver mnd. jeg er så lei av at de skal bestemme hva jeg skal gjøre når de ikke har noe konkret svar på hvorfor jeg skal vente liksom!
men jeg er jo redd for at de skal bli sure for at jeg driter i å være forsiktig da
 
uff kjempetrist å høre hva du har måttet gå igjennom[:(] men når det gjelder hva legene sier så ville jeg ha kjent på kroppen for å gjøre det rette...gjør det som du føler er rett for deg...stå på og masse lykke til[:)]
 
jeg føler at kroppen er klar. jeg har ingen smerter eller noen plager overhodet! jeg føler jeg er klar mentalt også, og det er jo like viktig:)
jeg kommer nok ikke til å vente ett helt år. vi har ikke vært forsiktige denne måneden så.... spørs hva som har skjedd... jeg er meget lett fruktbar virker det som så for alt jeg vet så har jeg blitt gravid allerede. jeg tviler, men vet aldri. skal ha mensen neste tirsdag så da får vi se om den kommer.
når jeg blir gravid igjen så håper jeg det holder seg levende altså! for jeg har ikke noe lyst på dette en gang til. men alle gode ting er tre sier folk....
 
Back
Topp