ordinær ultralyd

Trodde uke 18 var standard?
Er det ikke mellom 17 og 20? Og da havner det jo ofte på ca. uke 18. (Correct me if im wrong). Jeg er 17+4 tror jeg, når jeg skal. Eller litt mer ifølge legen sine beregninger. Kanskje 18+2 ifølge henne. Så kanskje det er mellom 18 og 20 jeg har lest?
 
15 mai :)

Men blir å reise alene ettersom kjæresten er på jobb å tvilsomt at han får fri til å bli med :(
 
15 mai :)

Men blir å reise alene ettersom kjæresten er på jobb å tvilsomt at han får fri til å bli med :(

Så utrolig kjipt :/ har en pendlerne samboer så skal bønnfalle legen om å time med hans turnus. Klarer ikke tanken på å få evt dårlig beskjed alene.
 
Er det ikke mellom 17 og 20? Og da havner det jo ofte på ca. uke 18. (Correct me if im wrong). Jeg er 17+4 tror jeg, når jeg skal. Eller litt mer ifølge legen sine beregninger. Kanskje 18+2 ifølge henne. Så kanskje det er mellom 18 og 20 jeg har lest?

Når du sier det har jeg vel hørt det du skriver ja.
 
Det er jo straks :D
Jeg syns jo det er uendelig lenge til.. 6 uker... Men plutselig er dagen her! Det er organrettet ul, så den blir litt spesiell, krysser alt jeg har for at babyen er frisk denne gangen ❤️
 
Skal 14 april, men er jo i grunnen en tidlig ul pga utfallet forrige gang. Regner med jeg får oul ca midten av mai
 
Hei
Ringte du bare sykehuset og fikk endret timen? Jeg har fått time 7. mai, er da 19+2.
Hadde håpet å få litt før. Men i papirene fra sykehuset sto det at det var vanlig fra uke 17-20, så er vel ikke mye vits å prøve å flytte den..
Nei, jeg skal på to forskjellige. Den første er organrettet på Rikshospitalet, mens den andre er på lokalsykehuset. Jeg visste at jeg skulle til Riksen, så derfor ventet jeg med å ringe til sykehuset. Jeg hadde ringt om ikke siden jeg syns det var så sent ! :)
 
Back
Topp