Ordinær UL.

Har har vi for lengst fått time (fikk timen tildelt når vi var i uke 7/8 så vente tida har vært lang) den 18.12 - det blir da i vår uke 18 (18+2). Gleder oss masse <3
 
På pappan sin bursdag, 12.12 er dagen vi ser frem til! :) Er iflg legens beregning 18+6 da (og min 18+4)! :-D
Håper alt er bra med lille skatt, og vi kan "skryte" av tidenes 23års dag.. ;)
 
Fikk time den 18.12 og er da 19+0 uker! Leeeenge å vente!
 
Vi skal 27. nov. Er da 18+2 ifl ny termin på tidlig ul (19+2 ifl menstermin) gleder meg til å få en endelig termin å forholde meg til:) kjedelig å ikke vite om jeg hører til april eller mai forum...
 
Jeg har fått time 3 desember, og er da 17 uker akkurat. Legen min følger også den mens terminen, enda jeg gang på gang har fortalt at den bommer med 2 uker.. Vet akkurat når befruktning fant sted, så der har jeg kontroll. Men det øret vil hu altså ikke høre på.."at du ikke har kommet så langt får de finne ut selv på ul" sa hun bare når jeg protesterte, og skrev så ned menstermin.. Kunne godt tenkt meg å fått time i uke 18 -19 heller, men får nå bare håpe at 17 uker er langt nok til at de fått tatt de målene de skal ta og sett det de skal se..Nærmer seg jo, bare 2 uker igjen :)
 
Torsdag 20 desember, då er vi 18+5 på vei :)
 
Fått brev om time i dag. Skal den 14. desember. Da er jeg 18+6.
 
nedtelling her i gården (på meg hvertfall, sambo ikke like ivrig) - 3 uker og 1 dag igjen!!! :alien
 
Jeg fikk først time 12 des, men fikk brev i posten i dag og da er den plutselig flyttet til 19 des, irriterende. Da er jeg 20+3 noe jeg synes er vel langt ut i svangerskapet før jeg får ul, eller? Skal ikke ul være mellom uke 17-19, eller har jeg lest feil?
 
Jeg har fått time 19.12, da er jeg ca 19 uker. Sist hadde jeg ikke ultralyd før i uke 21. Jeg tror det må være innen uke 22 for at de skal kunne ta helt korrekte mål. Siden babyene vokser i samme tempo frem til det. Kjedelig å vente til uke 20+3, men ikke problematisk i forhold til ultralyden.
 
Jeg har fått time 19.12, da er jeg ca 19 uker. Sist hadde jeg ikke ultralyd før i uke 21. Jeg tror det må være innen uke 22 for at de skal kunne ta helt korrekte mål. Siden babyene vokser i samme tempo frem til det. Kjedelig å vente til uke 20+3, men ikke problematisk i forhold til ultralyden.
 
Jeg skal på ul 21.12, da er jeg 17+3 og skal til lege i fostermedisin, så lurer på om det er veldig annerledes.. Er på ul ca.hver 4.uke fordi jeg mistet i mai..men like spennende hver gang :)
 
Vi har UL 10 des. er da 18+6, bare 2 uker og 2 dager til! Er kjempespent :)

Syns alt går så fort denne gangen, sist så gikk dagene og ukene så saaakte. Nå glemmer jeg nesten noen ganger at jeg er gravid, men sånn er det vel med nr 2 (uff)
 
Back
Topp