Oppbevaring til diverse i badskapet

Kengu

Forumet er livet
VIP
Hva oppbevarer dere ting i ?
Har så mye dill som bare slenger så nå vil jeg få orden
 
Ikea er min beste venn når det kommer til oppbevaring[emoji106] Jeg har bokser i ulike størrelser som du får kjøpt på badavdelingen. Og mitt beste tips er faktisk å kaste. Gud bedre meg så mye som samler seg opp på badet etterhvert!
 
Ikea er min beste venn når det kommer til oppbevaring[emoji106] Jeg har bokser i ulike størrelser som du får kjøpt på badavdelingen. Og mitt beste tips er faktisk å kaste. Gud bedre meg så mye som samler seg opp på badet etterhvert!
Stemmer i IKEA;)
 
Enkle plastkurver fra Europris. :)
 
Å kjøpe kurver er lett. Å sortere er vanskelig! Bør ta et raid snart.
Personlig har jeg en svær skuff. Midt i har vi en flerdelt ikeakurv i stoff. På sidene noen små eldre flettekurver fra jysk til forskjellig dill og dall.
 
Hva oppbevarer dere ting i ?
Har så mye dill som bare slenger så nå vil jeg få orden

IKEA bokser, de åpne hvite man kan sette ting i, i åpen hylle. En liten søt skål til dagens smykker. Ting jeg ikke bruker daglig har jeg i en (3) skuff(er) på soverommet [emoji5]
 
Ikea er min beste venn når det kommer til oppbevaring[emoji106] Jeg har bokser i ulike størrelser som du får kjøpt på badavdelingen. Og mitt beste tips er faktisk å kaste. Gud bedre meg så mye som samler seg opp på badet etterhvert!
Jeg har ikke unødvendige ting heldigvis for jeg kaster jevnlig
 
Back
Topp