Opp i vekt

August16spire

Elsker forumet
Påska har vel gjort sitt å, men....
Lillemann har trappet ned på amming selv ved at han tøver mye med puppen. Ammer egentlig mest om natt (3-4 gang). Har plutselig hoppet et par kilo opp kan det se ut for. Andre som opplevde/opplever at de legger på seg ved ammeslutt?
 
Frøkna her er også plutselig veldig lite interessert i melk fra meg [emoji53] jeg har ikke gått ned i vekt av amming, så har faktisk gått ned 1 kg når hun begynte å ville ha så lite. Gikk du ned mye av amming eller?
 
Frøkna her er også plutselig veldig lite interessert i melk fra meg [emoji53] jeg har ikke gått ned i vekt av amming, så har faktisk gått ned 1 kg når hun begynte å ville ha så lite. Gikk du ned mye av amming eller?
Ja jeg veide vel rundt 5 kg mindre enn før svangerskapet på det laveste nå:dummy:
 
Ja jeg veide vel rundt 5 kg mindre enn før svangerskapet på det laveste nå:dummy:
Ja, har hørt at de som går ned av amming gjerne stabiliserer seg opp til vanlig vekt igjen når de slutter. Mens andre som ikke går ned av amming går ned når de er ferdige med det, så håper jo det stemmer for min del. Jeg har 5-6 kg jeg gjerne skulle gått ned uten innsats [emoji23]
 
Jeg gikk ned.. jeg gikk ikke ned når jeg ammet og når jeg sluttet så begynte jeg dessverre å snuse igjen og vipps så var jeg gått ned 4 kilo.
 
Back
Topp