Omvisning på sykehuset / innskriving

Murre

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Når skal man gjøre dette egentlig? Og får man innkalling eller må man avtale? :)
 
Sniker fra desember.

Det er ikke alle sykehus som har dette. Slik jeg har forstått det får man innkalling, hvis det er :)
 
Sniker fra desember.

Det er ikke alle sykehus som har dette. Slik jeg har forstått det får man innkalling, hvis det er :)
Ok takk for svar! :) Mener det ble nevnt på oul at vi skulle få omvisning så da tar de vel kontakt med oss :)
 
På Ullevål var det hvertfall ikke innskriving sist, og så måtte man evt melde seg på omvisning. (2007 og 2010).
 
Jeg vet ikke hvordan det er. Mulig du kan ringe å spørre på det aktuelle fødestedet om en omvisning?
 
Hos oss er det kommunens jordmor som ordner med dette. Håper hun får ut fingern snart, jeg har ikke termin før i slutten av januar men vi er forespeilet at hun kan komme før så jeg vil dit så raskt som mulig. Jeg fortalte dette til jordmor på kontroll for noen uker siden, men hun virker helt apatisk til det hele så tviler på at hun klarer å arrangere noe før jul.
 
Til oss er det etter ønske og skal kontakt kommunale jordmor eller sykehus selv om vi ønsker dette tilbudet. Vi valgte å ikke gjøre det med vår første - s0 ikke vitsen, fikk en rask omvisning når vi kom fordi vi og de hadde tid ;p
 
Her kan man få omvisning i grupper, men siden jeg akkurat nå er lagt inn på obs-posten så er fødeavdelingen vegg i vegg. Har ingen behov for omvisning for nå vet jeg hvor jeg skal når den tid kommer :)
 
Jeg gikk omvisning i kristiansand for ikke så lenge siden. Og har fått beskjed om at jeg får brev for innskriving :happy:
 
På innskrivingen og kontroll på sykehuset så spurte jeg om de hadde tid til omvisning. Den ene dagen hadde de ikke sjangs. (Lite vits med omvisning om vi ikke får se føderommet) mens andre dagen hadde de tid :happy:
 
Back
Topp