Om natten

En body. Og har babyteppe rundt. Anbefaler å kjenne i nakken om baby er for varm eller kald. Baby skal være varm, men ikke klam. Påkledning har jo litt å si i forhold til temperatur på soverommet. Så du må egentlig prøve ut hva som er best for dere [emoji6]
 
Vi har vinduet åpent (12-13 grader ute) og har på pysj, sokker hvis ikke pysjen har fot, og ei bomullslue. De dagene det var sommertemp her så hadde hun kun pysj, og den ene natta lå hun i bare bleia. Hub har helårs dundyne.
 
Hun er veldig varm av seg, så sover i body med fleeceteppe over seg :)
 
Har på pysj og et pledd +dundyne over. Men jeg har det kaldt på soverommet med to åpne vinduer :p han er ikke klam og ikke kald så det fungerer for oss enn så lenge :)
 
Nå har det vært veldig varmt de siste nettene, så da er det body og dyne som gjelder. Ellers body og pysj til vanlig.
 
Merker at vår gutt blir veldig varm i nestet sitt så om han ligger der har det ofte vært bare bleie og et helseteppe. Av og til body og så teppe på beina. Utenfor nestet kan han ha pysj f.eks i stedet.
 
Her er d første natta hjemme i natt. Men d blir nok saueskinnet som blir forsøkt for å se, ikke klær, men lett lett dyne! Evt helsepleddet over seg, men inntil meg som alle nettene på sykehuset!
 
Body/pysj/bare bleie (avhengig sv hvor varmt det er) og lett dyne. Hun roer seg ikke med pledd, må være dyna.
 
Body og helseteppe. Varme dager...
 
Litt forskjellig, hun har sovet i både pysj, body og bleia. Varierende hvor varmt det er er i rommet :happy:
 
Pysj, tynn sovepose og dyne. Her er det kald sommer i år :) elsker sovepose! Da kan jeg løfte henne opp for å amme og legge henne ned igjen uten at hun blir kald osv... :)
 
Back
Topp