Oktoberjentenes nedtellingstråd ❤

Cb digital i morgen og er kjempenervøs for å ikke få 3+
Og så gleder jeg meg veldig til å treffe kjæresten igjen på torsdag så jeg kan fortelle han nyheten[emoji1]
Bare husk det jeg sa [emoji14] fikk aldri 3+ med sønnen min.. og jeg testet som en skikkelig testetøs til alle tider [emoji14] morgen, formiddag, ettermiddag og kveld.
 
Bare husk det jeg sa [emoji14] fikk aldri 3+ med sønnen min.. og jeg testet som en skikkelig testetøs til alle tider [emoji14] morgen, formiddag, ettermiddag og kveld.

Greit å ha det i bakhodet ja. Takk[emoji8] og jeg blør jo ikke det er det viktigste. Forstår ikke hvorfor jeg blir så paranoid men... altså dagene går jo så seint hva annet skal vi gjøre enn å teste [emoji23]
 
Greit å ha det i bakhodet ja. Takk[emoji8] og jeg blør jo ikke det er det viktigste. Forstår ikke hvorfor jeg blir så paranoid men... altså dagene går jo så seint hva annet skal vi gjøre enn å teste [emoji23]
Hihi, dagen i dag har gått i ett med forum og sønnen min. Jonglert litt fram og tilbake :D
 
Til gynekolog i dag og mest sannsynlig tul [emoji173] kjenner jeg er psykisk dårlig og forbereder meg på det verste.. Alle gode ting MÅ være 3 [emoji173]
Så spennende! Krysser fingrene for dere [emoji173] håper du oppdaterer oss :D kanskje spenningen du kjenner på er nyheten om tvillinger i magen? [emoji14]
 
Til gynekolog i dag og mest sannsynlig tul [emoji173] kjenner jeg er psykisk dårlig og forbereder meg på det verste.. Alle gode ting MÅ være 3 [emoji173]
Masse masse lykke til [emoji1] gi oss en oppdatering da [emoji1]
 
Back
Topp