Nytt skjema i forbindelse med oul

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Noen flere som fikk et skjema som skulle fylles ut og leveres ved oul? (Fikk det i posten likt med innkallelse til oul). Sto det var til fødeavdelingen. Innholdsmessig ligner det på helsekort for gravide, men med mer detaljer (feks i forhold til sykdom i familien som hofteproblemer, blodpropp osv).

Andre som har fått? :)
 
Jeg fikk også! Fylte bare ut og sendte til sykehuset :) Stod de måtte ha det i god tid før oul :)
 
Nei det har jeg ikke fått .. hvilke(t) sykehus hører dere til dere som har fått det ?
 
Jeg har heller ikke fått det, skal ta OUL ved St.Olavs...
 
Jeg har ikke fått noe skjema..
 
Jeg har heller ikke fått. Hører til Haukeland.
 
Jeg har fått, fikk det i samme brev med innkallingen til OUL på St.Olav :)
Jeg fikk det også før jeg skulle på OUL med nr 1 i april 2016
 
Last edited:
Sniker

Tror det er mange sykehus som har en variant av et sånt skjema.
Regner med det er for å gi bakgrunn til føden istedet for innskrivingssamtale
 
Ja jeg fikk det også sammen med innkallelsen. Sykehuset er også del av Helse-Midt slik som St. Olavs, kanskje det er de som driver med det?
 
Jeg har fått, fikk det i samme brev med innkallingen til OUL på St.Olav :)
Jeg fikk det også før jeg skulle på OUL med nr 1 i april 2016
Haha, nå må jeg hjem og sjekke om jeg har fått likevel!
 
Ikke helt i tråd med temaet, men kan jeg spørre hvor lang tid det tok før du fikk brev i posten ang. Oul & fødeplass, fra du var på svangerskapskontrollen? :) *venter i spenning*
Jeg fikk vel brevet ca rundt en uke etter at jeg var på 12 ukerskontrollen på helsestasjonen :)
 
Fikk med ett skjema ja, men det skulle jeg sende inn senest 4uker før termin tror jeg det var.
 
Ser nå at jeg hadde fått, men står på mitt at jeg skal ta det med på selve dagen for ultralyden :p
 
Back
Topp