Nyeste innkjøp

Amber

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Hva er det siste dere kjøpte inn til nurket?

Vi har vogn på vei i posten nå (iiik), og i dag gikk jeg amok på salg på Kappahl blant annet. Fant også ull/silke på tilbud (lillelam og joha). Så fornøyd og så fattig :p
 
Siste innkjøpet var garnnøster til å strikke tepper og gulpekluter :) ! Men siste "ferdige" innkjøpet var å bestille et sett med tights, body og lue fra Lindex. Ga samtidig til "water aid" (veldedighet!) ved å foreta det kjøpet. Venter settet i posten idag eller mandag :)
 
Flere Batmanfans her? :p samboeren min er ihuga fan.
Absolutt! Har hatt Batman som favoritt helt siden tv-serien som gikk på 80-tallet :p

Hadde blitt mye Batman stuff selv om det hadde vært en jente der inne :p
 
Absolutt! Har hatt Batman som favoritt helt siden tv-serien som gikk på 80-tallet :p

Hadde blitt mye Batman stuff selv om det hadde vært en jente der inne :p
Hmm, hva het den serien? Jeg er bare kjent med "animated" :) her ser vi for tiden Batman fra 60-tallet (serie), veldig artig serie! Er endel batmanting her, hehe, men ikke så fan av de nyere filmene da.
 
Hmm, hva het den serien? Jeg er bare kjent med "animated" :) her ser vi for tiden Batman fra 60-tallet (serie), veldig artig serie! Er endel batmanting her, hehe, men ikke så fan av de nyere filmene da.
Er nok serien fra 60-tallet jeg tenker på (den hvor slag blir oppført i bobler med 'pow' og 'bang' ;) )- var også skeptisk til de nye filmene, men de fikset i alle fall stemmen sånn ok
 
Hadde blitt mye Batman stuff selv om det hadde vært en jente der inne :p

Klart jentene også må få batman! Jeg kjøpte genser til en niese I vinter: Rosa, med bat-symbolet I blomstrete stoff. Mamma'n hennes satt klistra til tv-serien I sin tid.

Hva er det siste dere kjøpte inn til nurket?

Vi har vogn på vei i posten nå (iiik), og i dag gikk jeg amok på salg på Kappahl blant annet. Fant også ull/silke på tilbud (lillelam og joha). Så fornøyd og så fattig :p

Gøy! Jeg kjøpte album til ultralydbildene i går. Et skikkelig old-school lim-inn album.
 
Er nok serien fra 60-tallet jeg tenker på (den hvor slag blir oppført i bobler med 'pow' og 'bang' ;) )- var også skeptisk til de nye filmene, men de fikset i alle fall stemmen sånn ok
Ja, det stemmer. Og "biff" :p jeg liker også den fra 89. Med Michael Keaton. Men det kommer jo enda en ny nå, med Ben Affleck eller hva han heter. Skal visst være mørk og dyster...
 
Ikke kjøpt noe i butikk til Sølvi Elisabeth enda ei heller noe utstyr.
Bestilt mye på ebay da:p
Fikk jo uansett vite kjønnet i går, så ikke hatt allverdens tid enda;)
Skal ut på biteringen senere :D

Vet vi arver en hel haug med kjoler iallefall som svigermor har tatt vare på etter niesen. Så har vi mye unisex i str. 50 og 56 etter guttungen. Hvitt og grått. Så skal se over der også.
 
Hvilken vogn ble det Amber?

Vi bestilte mountain buggy urban jungle, veldig spent! Fant bumbleride indie på tilbud rett etterpå og angret litt, men så var jeg å trilla på uj i butikk i går, og jeg tror vi blir fornøyde :)
 
Ble en del klær fra kappahl i går, var salg. Ellers blir vel vårt neste innkjøp vognen som vi henter innen 2 uker tenke jeg
 
Ble en del klær fra kappahl i går, var salg. Ellers blir vel vårt neste innkjøp vognen som vi henter innen 2 uker tenke jeg

Det der halv av rød pris-salget er farlig, får jo plagg til 30kr :eek: har dere bestemt dere for vogn? Det syns jeg var det vanskeligste valget å ta :p
 
Back
Topp