Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere Batmanfans her? samboeren min er ihuga fan.Siste jeg kjøpte var vel pysj (kunne ikke gå forbi Batman )
Absolutt! Har hatt Batman som favoritt helt siden tv-serien som gikk på 80-talletFlere Batmanfans her? samboeren min er ihuga fan.
Hmm, hva het den serien? Jeg er bare kjent med "animated" her ser vi for tiden Batman fra 60-tallet (serie), veldig artig serie! Er endel batmanting her, hehe, men ikke så fan av de nyere filmene da.Absolutt! Har hatt Batman som favoritt helt siden tv-serien som gikk på 80-tallet
Hadde blitt mye Batman stuff selv om det hadde vært en jente der inne
Er nok serien fra 60-tallet jeg tenker på (den hvor slag blir oppført i bobler med 'pow' og 'bang' )- var også skeptisk til de nye filmene, men de fikset i alle fall stemmen sånn okHmm, hva het den serien? Jeg er bare kjent med "animated" her ser vi for tiden Batman fra 60-tallet (serie), veldig artig serie! Er endel batmanting her, hehe, men ikke så fan av de nyere filmene da.
Hadde blitt mye Batman stuff selv om det hadde vært en jente der inne
Hva er det siste dere kjøpte inn til nurket?
Vi har vogn på vei i posten nå (iiik), og i dag gikk jeg amok på salg på Kappahl blant annet. Fant også ull/silke på tilbud (lillelam og joha). Så fornøyd og så fattig
Ja, det stemmer. Og "biff" jeg liker også den fra 89. Med Michael Keaton. Men det kommer jo enda en ny nå, med Ben Affleck eller hva han heter. Skal visst være mørk og dyster...Er nok serien fra 60-tallet jeg tenker på (den hvor slag blir oppført i bobler med 'pow' og 'bang' )- var også skeptisk til de nye filmene, men de fikset i alle fall stemmen sånn ok
Hvilken vogn ble det Amber?
Kjøpte vogn igår, på vei i posten
Vi kjøpte vogn i går
Ble en del klær fra kappahl i går, var salg. Ellers blir vel vårt neste innkjøp vognen som vi henter innen 2 uker tenke jeg