Ny test i morgen

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Tenkte jeg skulle ta en digital test til i morgen tidlig (huff, har brukt mye penger på tester :p). I morgen er jeg 5 uker, så da skal vel testen vise 3+ tror jeg! Enda jeg ikke har blødd noe så er jeg nervøs :p
Skal i så fall fortelle det til ei god venninne i morgen kveld ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Det går nok bra, skal du se. ;)

Lurer litt på om jeg skal ta en med ukeindikator jeg og :p har en liggende pluss en som viser et kryss. Er 5+3 ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tenkte jeg skulle ta en digital test til i morgen tidlig (huff, har brukt mye penger på tester :p). I morgen er jeg 5 uker, så da skal vel testen vise 3+ tror jeg! Enda jeg ikke har blødd noe så er jeg nervøs :p
Skal i så fall fortelle det til ei god venninne i morgen kveld ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg er 5 uker på lørdag. Og har planer om å teste lørdag eller søndag med ukeindikatior ;)
Greit å roe ned nervene litt :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Testen viste fortsatt 2-3 :/ Men mulig befruktningen skjedde 1-2 dager etter jeg trodde? Får ta en ny i morgen igjen!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Testen viste fortsatt 2-3 :/ Men mulig befruktningen skjedde 1-2 dager etter jeg trodde? Får ta en ny i morgen igjen!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app


Jeg tok også samme testen nå. Er 5+3 og min viser 2-3. Nå vet jeg jo ikke nå el var så tenker den stemmer for meg. Tok ihvertfall en for en uke siden, altså 4+3 som viste 1-2. Da går det jo fremover tenker jeg. ( de er jo bare 92% nøyaktige også)
 
Jeg også har en med ukeindikator liggende. Har testet med billigstrimmel hver dag, siden jeg har de liggende. Nå har jeg bare en igjen, så på søndag ryker ukeindikatoren. Da skal jeg være 5+1.


6. April 2013
7. April 2015
 
Tror ikke dere skal være så bekymret for det! På forrige termingruppe jeg var på (januar) så kom samme spm. En kan visst stole på svaret en for om gravid/ikke gravid. Ukene som kommer opp er derimot ikke helt til å stole på. Det er visst så forskjellig hvor fort vi produserer hcg. For noen kan det gå trengt, for så at nivået plutselig skyter i været. Har dessverre ingen kilder for det jeg sier, men det er dette jeg husker ble nevn sist.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror ikke dere skal være så bekymret for det! På forrige termingruppe jeg var på (januar) så kom samme spm. En kan visst stole på svaret en for om gravid/ikke gravid. Ukene som kommer opp er derimot ikke helt til å stole på. Det er visst så forskjellig hvor fort vi produserer hcg. For noen kan det gå trengt, for så at nivået plutselig skyter i været. Har dessverre ingen kilder for det jeg sier, men det er dette jeg husker ble nevn sist.


Sent from my iPhone using BV Forum
Dersom man googler på hCG level ser man fort hvor mye det kan variere.
Ikke bekymre deg over at den viser 2-3 når du er 5+0.


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det går nok så bra :D Jeg har så masse hcg at testen min viste det høyeste tallet på de testene pluss at jeg har vært hos legen og testet :D å jeg er ikke så langt på vis som testen viser :) så ukene dine stemmer nok med det du vet :D Er bare hcg nivået det går på :D
 
Back
Topp