NY Terminliste for mai 2007, 1. innlegg oppdatert

takk. har vært her ei stund menne har likosm ikje funne ut kossen en skriver innlegg før nå:)eg e då anette
 
Velkommen anetta!!! Vi har termin samme dag vi!!!
 
så kjekt da pastella[:D]
 
Heizann ville inn på listen eg å![:)]
Har en liten gutt på vei han kommer 29 mai Å vi bor i Bergen, å han er min første![:D]
 
Masse velkommen til deg også [:)]
 
Velkommen!!! Du er med på lista nå
 
hei hei! jeg vil gjerne på lista.
har termin 12.mai, skal føde på stavangersykehus og venter ei lita prinsesse. min første baby.
 
Velkommen til oss
 
Hei! [:)]
Er 23 år, har termin 5. mai og er første babyen vår! [:D]
 
Velkommen Mailille[:D]
 
Velkommen til oss Mailille
 
Jeg også vil være med!! [:)][:)]
Termin 10.mai/Berthe/21år/Bergen/Haukeland/førstegangsmamma/gutt
 
Velkommen til oss!!!
 
Jeg har termin 16. mai =)
 
Jeg har termin 16. mai, bor i porsgrunn, skal føde på telemark sykehus, venter ei jente...og er 24 år =)
 
Velkommen til oss, du er nå lagt til!!!
 
hei alle dere fellesskjebner[;)] kan pastella kanskje føre meg opp oxo? jeg er 26 år,har termin 19 mai,og har et barn fra før[:)] dette er så koselig,å kunne prate slik m helt ukjente og ha så mye til felles! jeg er helt ny jeg ,dette har jeg aldri gjort før! klems til dere alle fra lenis
 
å jeg glemte jo det, kommer fra skien,og skal føde på sykehuset telemark....:) kanskje vi ses der jealie? 
 
er det noen som vet hvorfor når jeg forsøker å endre el oppdatere profilen min,så får jeg at e-post eller brukernavnet er allerede i bruk? jeg vet jo det er i bruk,jeg bruker det jo! er ikke så kjent m data generelt,kansje er jeg bare dum som ikke skjønner noe her nå el?
 
Back
Topp