Ny sportsvogn, hvilken?

kmkm

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Hei! Når mini begynner i bhg vurderer vi å "degradere" TFK-vogna til sovevogn der. Vi har en mindre vogn (husker ikke merke i farta) som forsåvidt funker fint som sovevogn til hjemmebruk og til turer på senteret, men jeg har mest lyst på en som er litt større og kan brukes på lengre turer i litt mer ulendt terreng. Håper noen vil hjelpe meg å idémyldre litt, jeg blir helt lost i vognjungelen.

Kriteriene er som følger:
- Må kunne vendes mot meg (hovedgrunnen til at jeg vil ha ny)
- Svingbare forhjul, 3 eller 4 spiller ingen rolle
- Romslig, må kunne brukes til vi ikke trenger vogn mer og være god å sove i
- Kurven under må være høyt nok over bakken til at den ikke subber nedi sørpe og gjørme
- Helst lett og enkel å slå sammen, og ikke ta enormt mye plass i bil

Noen forslag? :)
 
Untatt det siste kravet om liten sammenlagt og plass i bilen passer emmaljunga Edge med duo s understellet eller super nitro :) veldig fornøyd med våres Edge med duo s air understell :) men hvis du bare trenger sportsdel er det rimeligere med superhiten da der ikke følger med bag :)
 
Du forklarer rett og slett emmaljunga viking(ikke super). Den går rett inn i e-golfen og en fantastisk vogn på alle måter. Ergonomisk sittedel som jentungen sover utrolig godt i både sommer og vinter. Fatter ikke hvorfor alle på død og liv skal ha ungene helt flatt. Så lenge det er ergonomisk for kroppen er det supert. Den er smalere og lettere enn andre vogner og like lang i ryggen. Frøkna som blir 3 år i juli passer fortsatt i vognen med vognpose. Kommer frem overalt. Anbefaler den med lufthjul.
 
Untatt det siste kravet om liten sammenlagt og plass i bilen passer emmaljunga Edge med duo s understellet eller super nitro :) veldig fornøyd med våres Edge med duo s air understell :) men hvis du bare trenger sportsdel er det rimeligere med superhiten da der ikke følger med bag :)
Du forklarer rett og slett emmaljunga viking(ikke super). Den går rett inn i e-golfen og en fantastisk vogn på alle måter. Ergonomisk sittedel som jentungen sover utrolig godt i både sommer og vinter. Fatter ikke hvorfor alle på død og liv skal ha ungene helt flatt. Så lenge det er ergonomisk for kroppen er det supert. Den er smalere og lettere enn andre vogner og like lang i ryggen. Frøkna som blir 3 år i juli passer fortsatt i vognen med vognpose. Kommer frem overalt. Anbefaler den med lufthjul.
Takk for tips! Skal sjekke ut disse. Tar gjerne imot flere forslag.
 
Britax go
 
Back
Topp