Ny måned, nye muligheter

Vi har prøvd i litt over et halvt år. Fikk mensen i dag, syklus på 26 dager. Så EL vil være rundt 19.august og IKM 2.september. Ligger ganske likt i løypa vi da :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det er vi jo da :D spennende...jeg aner ikke hvor lange sykluser jeg har siden jeg har PCOS, her kommer mensen å går som den vil, ganske irriterende å aldrig vite når tanta er på tur :rolleyes: men denne gangen har jeg brukt Provera for å fremkalle mens så da har jeg mer kontroll ;)
Håper du får klaff denne måneden da siden dere har prøvd i et halvt år ;) kjedelig å vente på spira antar jeg!:rolleyes:
 
Jeg slutta på p-pillene i mai, og ble gravid på første pp, men det endte i sa :( så blir nå pp3 :) Håper spiren sitter nå å klamrer seg fast i ca 9 mnd :) Jeg har ikm 19-20 aug :) har en syklus på ca 27-28 dager :)
 
Jeg slutta på p-pillene i mai, og ble gravid på første pp, men det endte i sa :( så blir nå pp3 :) Håper spiren sitter nå å klamrer seg fast i ca 9 mnd :) Jeg har ikm 19-20 aug :) har en syklus på ca 27-28 dager :)
hvor lenge etter sa fikk du normal mens? jeg hadde sa 9.juli og har jo regnet ikm etter det. ikm skulle være i går, men negativ test. ikke noe tegn til mens enda, men noen sier siden jeg blødde i 10 dager under sa, kan alt være forskyvet like lenge...
hvordan fant du ut el etter sa? og syklusen din, har du hatt den med eller uten pillen?
 
hvor lenge etter sa fikk du normal mens? jeg hadde sa 9.juli og har jo regnet ikm etter det. ikm skulle være i går, men negativ test. ikke noe tegn til mens enda, men noen sier siden jeg blødde i 10 dager under sa, kan alt være forskyvet like lenge...
hvordan fant du ut el etter sa? og syklusen din, har du hatt den med eller uten pillen?

Jeg brukte el tester etter sa men de ble aldri positive.. Jeg fikk mensen tilbake 30 dager etter sa.. Jeg blødde fra man-fredag når jeg hadde sa.. Nå når jeg fikk mensen blødde jeg bare to dager.. Pleier som regel å blø i 4-5 dager.. med p-pillen hadde jeg lik syklus som nå :)
 
Jeg brukte el tester etter sa men de ble aldri positive.. Jeg fikk mensen tilbake 30 dager etter sa.. Jeg blødde fra man-fredag når jeg hadde sa.. Nå når jeg fikk mensen blødde jeg bare to dager.. Pleier som regel å blø i 4-5 dager.. med p-pillen hadde jeg lik syklus som nå :)
hvor ofte tok du disse el testene da? jeg aner ikke om jeg har samme syklus som med pille...
 
hvor ofte tok du disse el testene da? jeg aner ikke om jeg har samme syklus som med pille...

hadde 10 tester så begynte å ta etter ca ei uke tror jeg.. Men tok på morgenurin og har lest etterpå at det burde vi ikke så om det er det så har gjort at el testene ikke slo ut vet jeg ikke.. Men nå når jeg har testet så har jeg fått 2 postive el tester etter hverandre å 3 dagen etter positiv el test var den negativ :) Har du brukt el tester nå eller?
 
hadde 10 tester så begynte å ta etter ca ei uke tror jeg.. Men tok på morgenurin og har lest etterpå at det burde vi ikke så om det er det så har gjort at el testene ikke slo ut vet jeg ikke.. Men nå når jeg har testet så har jeg fått 2 postive el tester etter hverandre å 3 dagen etter positiv el test var den negativ :) Har du brukt el tester nå eller?
aldri brukt el tester faktisk, og med det samme tr kommer skal jeg kjøpe tester fra tostreker.no.
er det slik at når du får positive el tester og du kommer til første negative etter det så har du EL?
 
aldri brukt el tester faktisk, og med det samme tr kommer skal jeg kjøpe tester fra tostreker.no.
er det slik at når du får positive el tester og du kommer til første negative etter det så har du EL?

Ja jeg bestilte fra billige-tester.no :)
Hvis jeg har forstått det rett så når du får positiv el test så har du el innen 12 - 48 timer.. så når du får negativ etter positiv test så tror jeg at el har vært om jeg har forstått det rett :p
 
Ja jeg bestilte fra billige-tester.no :)
Hvis jeg har forstått det rett så når du får positiv el test så har du el innen 12 - 48 timer.. så når du får negativ etter positiv test så tror jeg at el har vært om jeg har forstått det rett :p
såpass ja... hmm... får se når tanta vil komme. vet liksom ikke hva jeg skal tro. jeg som var ganske sikker på når hva var :p
 
Ja det er vi jo da :D spennende...jeg aner ikke hvor lange sykluser jeg har siden jeg har PCOS, her kommer mensen å går som den vil, ganske irriterende å aldrig vite når tanta er på tur :rolleyes: men denne gangen har jeg brukt Provera for å fremkalle mens så da har jeg mer kontroll ;)
Håper du får klaff denne måneden da siden dere har prøvd i et halvt år ;) kjedelig å vente på spira antar jeg!:rolleyes:

Det må være frustrerende når mensen er så uregelmessig. Aner ikke hva PCOS er, men etter hva jeg har skjønt så er det litt vanskeligere å bli gravid når man har det? Håper at det har hjulpet med Provera og at det blir full klaff for dere også :)

Kjedelig å vente ja, og tiden går så ufattelig tregt. Hvertfall fra EL til IKM. Dessuten har tre av mine bestevenninner blitt gravide og venter hvert sitt barn i januar, februar og mars. Er selvsagt glad på deres vegne, og hadde håpet jeg kunne føye meg inn i rekken å fått et april-barn ;) men nå satser vi alt på mai istedet :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja okei:) da blir den nok det veldig snart! Håper min blir det og. Kommer til å dra til privat gynekolog for å ta en sjekk og samtale med han uansett :)

Håper det ja! Får håpe din blir det også! :) ja er greit det. Skal prate med gyn i morgen tidlig å høre litt jeg også da jeg har time på sykehuset for konsultasjon pga flere SA dette året. :) blir spennende å se!!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var på ul blødningsdag nr 3. De sa alt var ute. Blødningsdag 2 hadde jeg hcg på 140.. Og så gikk det to uker å jeg har da fått mensen som jeg tror det er, men jeg har fortsatt positiv graviditetstest! Forvirret ? Very much. Håper den blir negativ snart !! den må vel bli der ?! ;/


Sent from my iPhone using BV Forum
du kan godt være gravid igjen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
IKM er foreløpig 24.august:) enda ingen tegn til EL... Hadde akkurat første TR etter MA og håper syklusen stabiliserer seg fort og at jeg får EL snart! Forventet EL er om 3 dager så får bare håpe :)
 
  • Liker
Reactions: eli
Ønsker meg veldig en mai spire så håper jeg havner her. Første mnd vi prøver etter at vi mistet for 5 mnd siden. Er veldig klar for og bli mor igjen:).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det må være frustrerende når mensen er så uregelmessig. Aner ikke hva PCOS er, men etter hva jeg har skjønt så er det litt vanskeligere å bli gravid når man har det? Håper at det har hjulpet med Provera og at det blir full klaff for dere også :)

Kjedelig å vente ja, og tiden går så ufattelig tregt. Hvertfall fra EL til IKM. Dessuten har tre av mine bestevenninner blitt gravide og venter hvert sitt barn i januar, februar og mars. Er selvsagt glad på deres vegne, og hadde håpet jeg kunne føye meg inn i rekken å fått et april-barn ;) men nå satser vi alt på mai istedet :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det er skikkelig frustrerende,er bare å ha med seg bind å tamponger til en hver tid :rolleyes:
Men er jo greit at man kan få hjelp via Provera kurene slik at man kan time mens i forhold til å prøve å bli gravid ;)
PCOS er en hormonsykdom som fører med seg en go del plager som uregelmessig mens,manglende EL,uønsket hårvekst,barnløshet,overvekt,hudproblemer er blant mange av plagene! Men heldigvis for meg har jeg klart og blitt gravid to ganger med preparatet Pergotime som gir EL, så jeg har to herlige pergo gutter født i 2007 og 2011 :D

Å da ville det jo vert ekstra stas om du kunne joine vennine gjengen din med en mai spire i magen, gøy å ha baby samtidig med noen man kjenner å da serlig med venniner kan jeg tenke meg! Nei dette MÅ bare være mnd for oss begge :thumright
 
Hei alle sammen :) Nå den 9. kom TR, så da var løpet skuffende nok kjørt for april... Så nå håper vi inderlig på en mai-baby! PP 3 her nå, og vi er på en måte litt overrasket over det, da vår første satt på første forsøk. Vet jo det er normalt, men man håper jo likevel... IKM blir den 6. sept.
 
Vi er på pp 8 og har ikm 20 aug. Tror jeg skal ta en test torsdag eller fredag. Klarer ikke å vente lenger. Er allerede kvalm og har blødd litt (kanskje festebløning?).
 
Pp 8 her også. Ikm 23 aug. Håper virkelig nå, lei av å hele tiden få skuffelsen når tr kommer så krysser fingrene nå☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp