ny her...

MamaLove

Første møte med forumet
Hei! Jeg har mens termin 27. oktober... Jeg er 21 år når skatten kommer til verden og er gift med ungdomskjæresten min! vi har vært sammen 6 år i mai... dette er vårt første barn og vi er begge overlykkelige![:D]
 
Hei, gratulerer, og velkommen i klubben! Siden dette er deres første barn, er dere sikkert like nervøse som oss, eller hva? Alt er jo så nytt, og man lurer på hva som er normalt. Vi trøster oss med at det heter at alle graviditeter er unike, og alt har jo vist seg å gå bra til nå, i hvert fall!

Hilsen fra Marcury m/frue
Stavanger
 
heisann Helene

Gratulerer med graviditeten og det oppkommende bryllupet, så flott!
Du får flere fine opplevelser på kort tid, kjempegøy!

Må si jeg føler meg litt gammel her, men jeg skal jo ha nr. 2 så jeg får vel unskylde med det. Dere skal bare være glade for at dere er unge når dere får barn (jeg òg, da er jo ikke så gammel, bare 28) Men det anbefales jo av leger og helseorganisasjoner over hele verden å få barn tidlig, veldig mange venter til de er godt over 30 før de begynner og sjansene for å slite med å bli gravid og også eventuelt komplikasjoner ønsker jo med alderen, så jeg synes at det er bra at folk i stabile forhold får barn tidlig.
Inbiller meg også at det er lettere å være aktive foreldre om man er yngre. Lykke til videre.[:)]
 
Back
Topp