NUB Theory

For tidlig.. i denne alderen så har de så og si helt likt utstyr - men kun vinkel som kan si noe. Og dette bildet viser ikke barnet helt i profil. MEN om du vil at jeg skal gjette basert på bildet, så ville jeg tippet gutt :) Men kan likegodt være jente altså..
 
Det sies man ikke kan se kjønn før uke 12. Jeg fikk et profilbilde 12+4 da jeg hadde fosterdiagnostikk (men de ville ikke gjette da, de sa det var for tidlig da også). Men på bildet så jeg at det var jente ut fra nub-teorien. Nå er jeg 17+3 og vi venter en jente :Heartred
 
Nye bilder fra nubben i dag, målt til 12+3. Gynekologen trodde gutt, mens en Nub Theory Facebook-gruppe og en venninne som er gynekolog ser jente på bildene og video. Hva ser dere?
 

Vedlegg

  • 550CAFE9-F7AE-45BE-9D45-877B444A1510.jpeg
    550CAFE9-F7AE-45BE-9D45-877B444A1510.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 214
  • 85FBB3B4-13A7-4979-B27F-7AF2AB76DE87.jpeg
    85FBB3B4-13A7-4979-B27F-7AF2AB76DE87.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 212
Nye bilder fra nubben i dag, målt til 12+3. Gynekologen trodde gutt, mens en Nub Theory Facebook-gruppe og en venninne som er gynekolog ser jente på bildene og video. Hva ser dere?

Ville sagt jente! Om det hadde vært gutt ville nub-en pekt mer oppover. Tror jeg, da. Mitt 12+4 bilde er nokså likt ditt, og vi venter en jente.
 
Jeg holder enda en knapp på gutt. Nuben har enda tid til å "reise seg", så om det er en gutt så kan nuben reise seg ytterligere de neste dagene. Men syns den peker mer oppover enn flatt :)
 
Fant dette her inne et sted en gang og tok vare på det. Ble usikker, gitt hehe ... Skjermbilde 2022-03-02 kl. 17.38.49.png
 
Nye bilder fra nubben i dag, målt til 12+3. Gynekologen trodde gutt, mens en Nub Theory Facebook-gruppe og en venninne som er gynekolog ser jente på bildene og video. Hva ser dere?

Ville tippet jente, for trodde jentene sine lå flatt mens guttene sine sto opp. Vet at guttene sine kan ligge ganske flatt også, som er grunnen til at det er større feilmargin på "jente-nub" enn "gutte-nub" på den tiden.

Hos min sto nub rett opp 13+1, og vi venter gutt :)


Håper du oppdaterer etterhvert med fasiten :D
 
Ville tippet jente, for trodde jentene sine lå flatt mens guttene sine sto opp. Vet at guttene sine kan ligge ganske flatt også, som er grunnen til at det er større feilmargin på "jente-nub" enn "gutte-nub" på den tiden.

Hos min sto nub rett opp 13+1, og vi venter gutt :)


Håper du oppdaterer etterhvert med fasiten :D
Skal prøve å huske det. Skal til Martin på Jessheim neste fredag og hørt han er flink på å tippe kjønn. Dette var hovedsakelig oppfølging på grunn av dobbelt ultralyd ☺️
 
Skal prøve å huske det. Skal til Martin på Jessheim neste fredag og hørt han er flink på å tippe kjønn. Dette var hovedsakelig oppfølging på grunn av dobbelt ultralyd ☺️

Da får du vite riktig kjønn, han er supeflink! Gled deg! :D
 
Jeg er spent! Har tidligere tippet gutt, men teorien sier at nuben på bildet er "early girl" - men at den kan reise seg :) så kanskje jente!
 
Back
Topp