**Novemberjentenes skravletråd**

Høres ut som om det blir en fin påske! Vi har spist tapas (=stappmett) og fått guttungen i seng, så nå blir det ny sesong av "Daredevil" med mannen :)

Jeg nyter kvelden når jeg klarer å spise mat og ikke er så kvalm!

Andre som fryser for tiden?

Gleder meg :) har blitt en liten tradisjon å passe hestene til min søster i påska. Blir nok stas for barna etterhvert og:)

Samboer kom hjem med kebab til meg i stad siden han skulle bort i kveld:D namnam

Jeg er som regel veldig frøsen, men nå om dagen koker jeg:eek: hehe
Var veldig varm forrige svangerskap også.
 
Jeg var så varm under begge de andre svangerskapene, blir sikkert det etterhvert nå også. Men til nå har jeg vært litt frysen! Vi er i Oslo på besøk hos venner og storkoser oss. I morra blir det storkalass med feiring av mi bestemor som blir 80. Dagen feires på Tilt :))
 
Heisann :happy: Jeg er ny her i novemberforumet i dag :love017 har blitt gjort stas på av min storesøster med god middag i kveld. Var veldig rart å få en positiv test i dag tidlig :cool01 gikk rundt på kjøpesenteret og bare smilte....
 
Var ikke klar over at vi hadde egen skravletråd her inne, men så hyggelig :D
Hva skjer på en Søndag da? Her er vi late alle mann så total avslapning ;)
 
Jeg er helt utslitt i dag. Har nesten ikke sovet mer enn 4-5 timer hver natt nå 5 netter på rad så holder på å bli tussete.

Håper formen blir bedre etterhvert
 
Jeg er så trøtt konstant! Var ikke sånn i forrige svangerskap... Nå føler jeg meg helt zombie. Sovner som et slips på sofaen kl 21 og da har jeg vært trøtt lenge! Føler jeg kunne sovet hele døgnet... Zzzz... Gleder meg til fri i morgen etter jobbehelg! Da skal jeg... *trommevirvell*... sove!! :p
 
Endelig er søndagen nesten over :) Vi har vært i middagsbesøk hos svigers men så godt å komme hjem igjen. Merker det er en litt sånn dag hvor jeg bare vil være alene så nå skal jeg legge meg! Her er det påskeferie så det er ikke nødvendig å stå opp tidlig :-D Mannen skal på jobb da og de to minste i barnehagen. Jeg hadde tenkt meg på lang fjelltur i morgen med eldste og hunden vår, men spørs om det ikke blir hjem å slappe av istedet for :-/ Er så Sliten og trøtt, skulle sikkert vært å snakket med legen min om dette her i forhold til jobb Merker jeg :-/
 
Påskeferie her også og
Da lytter du til kroppen din og går å legger deg :) Det skal jeg men så Orker ikke jeg å sitte oppe heller da når jeg er så trøtt som det her :-/
Ja jeg burde jo det. Hadde tenkt å vente til sambo kom hjem, da han måtte innom jobb en snartur. Heldigvis kan jeg sove så lenge jeg vil i morgen. Sov godt da :)
 
Jeg har kjørt bil i fem timer for å komme meg hjem. Har vært på jobb siden tirsdag, var godt å finne sofaen i kveld juhu. Gikk meg en tur i formiddag og det var deilig. Tror ikke jeg har blitt helt tatt av dette med trøtthet enda, er så tidlig. Men magen, WOW bare på to dager har den svulmet opp så jeg ikke får knappen på buksa igjen :dead: fortsetter det sånn kan jeg bare drite i å holde dette hemmelig særlig lenge :woot: hahaha! Opplever dere også dette? Dette er min andremann, har jeg lest et sted at magen blir fortere større med nr to? Søsteren min også opplevde dette, så ut som hun var halvveis etter 5-6 uker :laughing025
 
blitt helt tatt av dette med trøtthet enda, er så tidlig. Men magen, WOW bare på to dager har den svulmet opp så jeg ikke får knappen på buksa igjen :dead: fortsetter det sånn kan jeg bare drite i å holde dette hemmelig særlig lenge :woot: hahaha! Opplever dere også dette? Dette er min andremann, har jeg lest et sted at magen blir fortere større med nr to? Søsteren min også opplevde dette, så ut som hun var halvveis etter 5-6 uker :laughing025
Jeg er ganske oppblåst ja, men det har jeg blitt hver gang. ;)
 
Har vært sykemeldt i snart en uke, og sengeliggende i 5 av de dagene, med kvalme og oppkast. Akkurat nå er det bare kjipt :( forrige svangerskap slapp jeg unna det verste, så ble litt overrasket.
 
Har vært sykemeldt i snart en uke, og sengeliggende i 5 av de dagene, med kvalme og oppkast. Akkurat nå er det bare kjipt :( forrige svangerskap slapp jeg unna det verste, så ble litt overrasket.

Det hørtes helt fælt ut, stakkars deg! håper det snur snart <3
 
jeg er skikkelig umotivert på jobb, det blir lite gjort fortiden, er så trøtt!
 
Har vært sykemeldt i snart en uke, og sengeliggende i 5 av de dagene, med kvalme og oppkast. Akkurat nå er det bare kjipt :( forrige svangerskap slapp jeg unna det verste, så ble litt overrasket.

Stakkars deg :( Enda ikke kjent til noe på denne kvalmen. Hadde det med første mann, men lite med andre mann.. kanskje ingenting denne gang da? ;)
 
Har vært sykemeldt i snart en uke, og sengeliggende i 5 av de dagene, med kvalme og oppkast. Akkurat nå er det bare kjipt :( forrige svangerskap slapp jeg unna det verste, så ble litt overrasket.
Håper det gir seg snart.

Jeg har heldigvis sluppet unna skikkelig kvalme i mine svangerskap og håper virkelig jeg slipper denne gangen også.
 
Back
Topp