Novemberdamenes Jubeltråd!

*mamma07og09*

Glad i forumet
Her kan vi juble over de små og store tingene som skjer med spiren i magen, og ellers i livene våre :)

:smiley-bounce016
 
Vært på jordmor time i dag, hun skulle bestille tidlig ul i uke 12 til meg!☺
 
Jeg jubler for hver dag jeg fortsatt er gravid;) Er 5uker på fredag, gleder meg;) For hver dag som går, føler jeg meg tryggere på at dette skal gå veien:)
 
Bare 3+4 i dag, og kjenner tiden går saaaaakte! Måtte fortelle mamma det i dag samt ei god venninne. ^^ Skal til gyn neste uke (egentlig ikke for graviditet, men blødninger gjennom syklus), og er spent på hva hun kommer til å si/se og hva veien videre blir. Har tatt progesterontilskudd denne PP, og det funket. Så er veldig redd for å seponere dette, har lest at mange tar det fram til uke 10-12. :)
 
At etter flere uker så fikk jeg endelig gjort litt i huset! Fikk skifta sengetøy, vasket badet, vasket litt klær og rydda etter middagen! Endelig en kjæreste som ble litt ekstra gla da når han slapp å gjøre alt! :)
 
Går inn i uke 8 imorgen! Sliter veldig med kvalme hele dagen og smerter i korsryggen, men det er virkelig verdt det :hello2
Edit: har også bestilt time til tidlig ul!!
Noen som har kjøpt en liten ting til lille allerede eller er det bare meg? :oops:
 
Går inn i uke 8 imorgen! Sliter veldig med kvalme hele dagen og smerter i korsryggen, men det er virkelig verdt det :hello2
Edit: har også bestilt time til tidlig ul!!
Noen som har kjøpt en liten ting til lille allerede eller er det bare meg? :oops:

Vil kjøpe en liten ting etter UL neste mandag vis alt er bra og slik :) Men kikker veldig rundt! Er så masse fint :) :) :)
 
Back
Topp