~November2022~

God morgen. Torsdag og dagene flyger. Snart helg. Idag er det rydde dag her hjemme. Skall prøve få gjort mest mulig. Da blir det full guffe musik:p
 
Prøver å finne en fin girlander til ytterdøren men foreløbig uten hell. Så må jeg finne noe til ett psr vinduer
 
Black friday kl 00. Leser her og der :p
Er det verkelig mange som sitter oppe til 00 og venter på tilbud på nett?
 
Black friday kl 00. Leser her og der :p
Er det verkelig mange som sitter oppe til 00 og venter på tilbud på nett?
Nei :p
Synes de der ekstreme tilbudene som var de første åren, ikke er å oppdrive særlig av veller? Eller?
 
Nei :p
Synes de der ekstreme tilbudene som var de første åren, ikke er å oppdrive særlig av veller? Eller?
Enig. Det er ju på en måte litt for mye skryte av det. Hører jenta på 8 som
Sier at den , den og den skall gå på et kjøpesenter imorgen pga der er black friday . Skjønner ju godt at jenta vil men det er vel kaos på er kjøpesenter imorgen
 
Ikke jeg heller.
Har derimot jenta på 8 år som absolutt vil ut og handle imorgen :confused: vil heller plassere henne på nett og spør om hun vil heller bestille noe:D gidder ikke løpe rund fra butikk til butikk og med barn
Jeg må på butikk på senter i morgen , gruer meg allerede.
 
God morgen. Våkne kl 03:40 og fikk ikke sove på en stund. Søren for en drøm jeg hadde. Blev vekket av mannen at jeg skrek og græt. Drømte at en hvit hun beit meg. Jeg er ju livredd hunder så det opplevde som verkelig.
 
Hjemmme
 
God morgen. Vart våken 4 ganger inatt. 00:29,01:52: 3:10 og nå er det 4 gang vet ikke om jeg bare står opp nå.
Men en ting vet jeg at mitt hode kommer kjennes idag pga lite søvn
 
Back
Topp