Nordlys lammeskinn vognpose

Bølle_frø

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Er det noen som har denne typen vognpose og som kan komme med sin erfaring?

Vurderer å kjøpe sånn da den ser utrolig god ut :) men hvis det er noen som har bedre erfaring med noen andre typer så kom gjerne med tips!
 
Jeg har kjøpt denne! Har ikke brukt den da, men virker himla god! Eneste jeg tenkte på da jeg åpna den var at den er så lang at det blir kanskje klumpete å bruke den i baggen... Og at bilstolposen deres kanskje hadde passa bedre i baggen... Men når sportsdelen tas i bruke er det ikke noe problem!
 
Jeg har kjøpt dette merket, både bilstolpose og lammeskinnspose. Har dessverre ingen erfaring å dele, men synes begge virker deilige:)
 
Ingen erfaring her enda heller men det blir til høsten da jeg har kjøpt dunposen med forlenger til vogna vår ❤️
 
Ingen erfaring her enda heller men det blir til høsten da jeg har kjøpt dunposen med forlenger til vogna vår ❤️

Virker kvaliteten på denne ok? Vurderer å kjøpe denne, praktisk med forlenger del og at den er vaskbar.
 
Virker kvaliteten på denne ok? Vurderer å kjøpe denne, praktisk med forlenger del og at den er vaskbar.
Jeg har aldri hatt annet en Voksi classic så vet ikke hvordan den er :) Vi likte den godt begge to og har stor tro på at den blir bra i vinter som kommer og vintrene etter det igjen også
 
Vi har lammeskinnsposen til Nordlys. Synes den tar litt mye plass i bagdelen, men har passet fint så lenge han har vært så liten i vinter, men håper den passer til et annet år også. Har kjøpt en 7AM i tillegg på salg nå, for den er det både vinter- og sommershield til :) Jeg kjøpte Nordlys på Jollyroom, og eneste jeg ikke likte i starten var at han dro av pels fra den, men enten sluttet han med det eller så sluttet det å falle av pels. Har forresten Emmaljunga Edge Duo.
 
Bilstolposen fikk vi ikke brukt siden mini er varm av seg og d fort ble for trangt med den, men lammeskinnsposen har vi brukt i hele vinter. Synes den er helt tipp topp[emoji1303] Vi har i hovedsak kun brukt den i sportsdelen og der funker den helt supert (har Stokke Trailz vogn)
 
Bilstolposen fikk vi ikke brukt siden mini er varm av seg og d fort ble for trangt med den, men lammeskinnsposen har vi brukt i hele vinter. Synes den er helt tipp topp[emoji1303] Vi har i hovedsak kun brukt den i sportsdelen og der funker den helt supert (har Stokke Trailz vogn)
Kan den smøres sammen rundt hodet? Den ser veldig åpen ut. Jeg stor mellom mini dunpose og mini lammeskinnspose, skal brukes i bilstol og liten vognbag. Har voksi classic til sportsdelen, så det som er viktig er at den er liten, og trenger kun passe den første vinteren.
 
Kan den smøres sammen rundt hodet? Den ser veldig åpen ut. Jeg stor mellom mini dunpose og mini lammeskinnspose, skal brukes i bilstol og liten vognbag. Har voksi classic til sportsdelen, så det som er viktig er at den er liten, og trenger kun passe den første vinteren.

Ja, d er slik stramming på toppen, du ser d på bildet fra baksiden av posen[emoji4] (vet ikke hvor liten den miniposen er, vi har bare den "vanlige")
edd3d9f8166b09c198006d2cd4eef347.jpg
 
Ja, d er slik stramming på toppen, du ser d på bildet fra baksiden av posen[emoji4] (vet ikke hvor liten den miniposen er, vi har bare den "vanlige")
edd3d9f8166b09c198006d2cd4eef347.jpg
Bildene av miniposen ser helt like ut, så den er nok identisk :)
 
Vi har Nordlys sin vinter pose, den har vært fantastisk varm og god.. de første gangene kokte jeg nesten vesla :) he he... den er absolutt å anbefale:)
 
Back
Topp