noen som vet????

.-

Glad i forumet
Jeg sitter og lurer på hva som kan være årsaken til at jeg har mistet 2 ganger. Hadde en SA i juni og en ma i oktober.
Kan det være at årsaken ligger hos kjæresten min? Noen som vet noe om dette??
 
Lurer litt på det samme selv. Vært hos legen i dag, og hun ville ta noen blodprøver for sikkerhetsskyld. Vet ikke helt hva hun skulle sjekke men... Skal på sykehuset på ultralyd i morgen, skal spørre litt der.
 
ORIGINAL: mammahege

Lurer litt på det samme selv. Vært hos legen i dag, og hun ville ta noen blodprøver for sikkerhetsskyld. Vet ikke helt hva hun skulle sjekke men... Skal på sykehuset på ultralyd i morgen, skal spørre litt der.

 
Jeg ser du har mistet tre ganger og da får du vel endel oppfølging. Håper det går bra for deg/dere neste gang!!
Fortell meg gjerne hva de sier ang årsak på sykehuset[;)]  Lurer sånn på om det er noe jeg kan gjøre for å forebygge..
 
ORIGINAL: Id@

Jeg sitter og lurer på hva som kan være årsaken til at jeg har mistet 2 ganger. Hadde en SA i juni og en ma i oktober.
Kan det være at årsaken ligger hos kjæresten min? Noen som vet noe om dette??

 
jeg mistet en gang i 2003 og 1 gang 06.06.06 og 12.12.06 siste gangen var det ma di andre gangene sa..
 
så siden jeg hadde ma så tok di noen prøver og slikt for å se om dem fant noen årsak.. her var det noe som di kalte for blæremola..
 
jeg har hatt MA to ganger nå,og jeg og sambo veit vi kan få friske barn,men siden jeg aldri har vært og sjekket underlivet mitt etter jeg fødte emilie for 4 1/2år siden skal jeg nå inn og ta en del tester og sjekke litt...for å se om feilen kan ligge hos meg..
 
ORIGINAL: Id@

ORIGINAL: mammahege

Lurer litt på det samme selv. Vært hos legen i dag, og hun ville ta noen blodprøver for sikkerhetsskyld. Vet ikke helt hva hun skulle sjekke men... Skal på sykehuset på ultralyd i morgen, skal spørre litt der.


Jeg ser du har mistet tre ganger og da får du vel endel oppfølging. Håper det går bra for deg/dere neste gang!!
Fortell meg gjerne hva de sier ang årsak på sykehuset[;)]  Lurer sånn på om det er noe jeg kan gjøre for å forebygge..

 
Har vært på sykehuset i dag, men de vil ikke utrede før en har hatt 3 SA på rad. SKal ta noen blodprøver hos fastlegen da. Vet ikke om jeg tør å prøve igjen...
 
Vi har mistet 3 ganger etterhverandre. Tatt blodprøver.. Noen som vet hvor lang tid det tar
før vi får svar?
Det er veldig tungt å tenke på at en må miste 3 ganger før vi får noen hjelp...
 
Hmm, fikk utredning etter vi mistet første gang vi.. Vi hadde strevet litt med å bli gravid også.
 
Back
Topp