BlivendeMorINord

Flørter med forumet
Marsboerne2017
:anyone
o_OJeg er nå 33+4 i dag. Har hatt et par kaotiske dager på UNN Tromsø pga lite fostervann. I går kom vi hjem trøtt og slitne. I dag kjennes det ut som det er noe med bihulene, men ikke riktig bihule betennelse. Har også vært plaget de siste par dagene me kynnere og svimmelhet. Har helt fint blodtrykk så det er ikke det som gjør det. Føler at jeg til tider kanskje er noe hysterisk?

Håper noen kan gi meg noen peikepinne på hva dette kan være og evt hva jeg bør gjøre.

Hilsen ei urolig førstegangshøne fra nord :nailbiting:
 
Har du fått i deg nok mat de siste dagene? Man kan jo bli svimmel og uvel av bare påkjenningen med kaotiske dager på sykehus.
Samme med kynnere, de kan også utløses av stress, og evt. hvis du har drukket litt lite vann de siste dagene.

Jeg får masse kynnere hver gang jeg stresser bare bittelitt. Var ute i fly i dag, og været var ikke akkurat det beste, så magen nå i kveld kjennes ut som detn har bedrevet sit-ups alene hele dagen.
 
Har du sovet nok i det siste? Jeg er både kvalm og svimmel de nettene jeg sover dårlig, eller våkner for tidlig og ikke får sove igjen. I noen tilfeller også hodepine eller bihuleverk. Har ved to anledninger vært så plagsomt at jeg har tatt en paracett og lagt meg litt igjen, da har det roet seg. Jeg har også helt normalt blodtrykk så er ikke det som gjør det. Hos meg startet dette rundt uke 30.

Og kynner, de kommer rett som det er, men mest når jeg har gjort med av ett eller annet enn vanlig. Står jeg lenge på kjøkkenet kommer de, går jeg mye kommer de. Har jeg vært på kontroll (venter tvillinger så er på mange kontroller) så får jeg rikelig med kynnere i noen timer etterpå.
 
Back
Topp