Noen som vet hva dette er? *bilde*

Septembergull15

Forelsket i forumet
For 4-6 uker siden hadde jeg en "nupp" på arma, klemte på den og det kom ut litt puss. Etter ei uke så ble det til et sår. Og det vil ikke gro.. det klør også. Skal til legen den 26 og tenkte å ta opp det med det samme. Men lurer på om noen vet hva det kan være og hvorfor det ikke gror? Det er ca 1×1cm stort
 

Vedlegg

  • 20171015_112611.jpg
    20171015_112611.jpg
    802,2 KB · Visninger: 106
Har du opplevd tiligere at sår ikke vill gro? Isåfall sjekk etter diabetes.
Men det kan jo også være et inngrodd hår?
Jeg vet ærligtalt ikke. Du gjør nok lurt i å ta det opp med legen din :)
Ikke gjør som meg, jeg googler alltid å ender opp med å finne ut at jeg skulle vært død i sist uke :hilarious:
 
Infeksjon fordi du klemte på den? Man kan få mange rare ting av å klemme på sånne, så jeg har slutta med det og de forsvinner av seg selv. Men lurt å reise til legen så kanskje du får noe så det blir borte.
 
Ser jo ut som det gror rundt?

Kløe er jo et tegn på at det gror.

Men lurt å nevne det for legen når du likevel skal dit
 
Har du opplevd tiligere at sår ikke vill gro? Isåfall sjekk etter diabetes.
Men det kan jo også være et inngrodd hår?
Jeg vet ærligtalt ikke. Du gjør nok lurt i å ta det opp med legen din :)
Ikke gjør som meg, jeg googler alltid å ender opp med å finne ut at jeg skulle vært død i sist uke :hilarious:
Hehehehe, har googlet meg ihjel snart :'D men når ordet hudkreft plutselig kom opp sluttet jeg å google :D
 
Jeg fikk en nupp på ene puppen , så litt ut som "kvise". Ble plutselig til et sår å klødde veldig. Så kom det nupper på hele overkroppen etter ca 2 uker. Viste seg å være Pityriasis rosea- et selvbegrensende utslett som gikk over av seg selv etter ca 2 mnd. Ble verre etter dusjing. Var best å lufttørke etter dusj. Måtte smøre med fuktighetskrem og noe hydrokortisonkrem. Nå er det ingen tegn til at flekkene var der, men så ikke ut ei stønn [emoji15] Kom i det jeg gikk inn i 2. Trimester. Er visst sånn som vannkopper, fåes kun en gang. Googlet mye da legen hadde få svar. På Amerikanske sider stod det at det ofte kom i graviditeten(?!)
Ellers kan vel også brennkopper opptre slik før det bryter ut?
 
Hei igjen.

Såret har enda ikke grodd, og jeg tok en biopsi 26 oktober. Har enda ikke fått svar. Er det noen som vet hvor lang tid det kan ta før man får svar?
 
Back
Topp