Noen som kan...

LindaMamma'n

Forelsket i forumet
hjelpe meg me noen spørsmål angående abort.. Jeg brukte p-piller før, sist mensen var 13.12.06. da gjikk jeg på p-piller åsså glemte jeg ofte p-pillene mine å sluttet med mem.. men jeg fikk ikke mensen før nå!! tror noen av dere at jeg kunne ha vert gravid? jeg bynte og blø ca 01.03.07, å det var klomper i blodet mitt.. kansje jeg har hatt en spontan abort[:(][:(]?
 
Kan noen hjelpe meg med mine spørsmål.. har ikke vert hos doktor eller noen ting..
 
mensen kan jo være litt ustabil etter pille slutt da.
jeg har ofte koagler når jeg har mensen. har du følt noen symptomer på graviditet da?
kan du ikke ta en tur til legen da, kanskje han kan ta en blodprøve for å sjekke hcg nivået?
 
ORIGINAL: go* mamma*n

mensen kan jo være litt ustabil etter pille slutt da.
jeg har ofte koagler når jeg har mensen. har du følt noen symptomer på graviditet da?
kan du ikke ta en tur til legen da, kanskje han kan ta en blodprøve for å sjekke hcg nivået?

Jo jeg må ta meg en tur dit.. jeg er ikke sikker men jeg har aldri blødd klomper før.. så det synest jeg er merkli var ikke store og ikke små.. men store nok til at jeg ble bekymret... [&:]
 
hadde ei vennine som hadde d samme og hun skjekka d og hun hadde hatt en SA. Lurt å skjekke itillfelle iallfall...
 
Back
Topp