Noen som kan berolige meg?

April2018lykke

Andre møte med forumet
Er 9+4 idag, frem t.o.m. 9+0 var jeg veldig kvalm hele dagen og veldig sliten, men så forsvant det plutselig og eneste symptomet jeg har hatt de siste dagene er ømme pupper.. og i dag har jeg begynt å få litt vondt i korsryggen (hadde veldig vondt uke 3-5, men ikke etter det). Hadde første legetime i går og da tok hun blodprøve for å måle hcg, skal innom igjen mandag å måle, men føles veldig lenge til :( også leste jeg at hcg er på topp kanskje allerede uke 8 så da hjelper det jo ikke å sjekke?? Noen som har hatt det likt? Reagerer spesielt på at symptomene forsvant så sykt brått..
 
Mistet symptomer selv mellom uke 9 og 10. Leste at det var vanlig fordi morkaka tar over for plommesekken da. Jeg var hos jordmor på tirsdag som var- hjertet banker og er nå 13+ 3 [emoji1] Det kan godt være du får andre symptomer- at fordøyelsen går tregere, oppblåst om kvelden osv. Krysser fingrene for deg og tror alt er fint :)
 
Jeg mistet også noen symptomer da jeg runda 8+0, ble borte over natten liksom! Jeg var på ul 8+3 og da så vi et hjerte banke:)
Du vil ikke ta tul hvis du er veldig bekymret da?:)
 
Godt å høre jeg ikke er den eneste [emoji4] skal på tul i uke 13, men skal vurdere om jeg orker å vente så lenge..[emoji28]
 
Eneste symptomene jeg har hatt er trøtthet og treg fordøyelse og er 12+2. Har ikke hatt kvalme i det hele tatt, litt uggen i magen fram til uke 7.
 
Mine forsvant plutselig i uke 8, var på ul og alt var fint. Og nå hører jeg hjertelyd selv. [emoji4] Så fortvil ikke! Dette er ikke unormalt! [emoji4]
 
Kvalmen forsvant i uke 8 hos meg også og jeg ble kjempe engstelig. Jeg er nå i uke 10 og kvalmen har kommet litt tilbake men endret seg på et vis. Jeg var hos jordmor i går og fikk høre et bankende hjerte på doppleren:Heartred jeg spurte om det siden symptomene har endret seg, men alt hørtes normalt og fint ut sa hun:)
 
Kvalmen kan komme å gå. Ømme pupper, tretthet og strekninger, halsbrann osv er også tegn på at en er gravid. Er noen dager eller uker enn plutselig har energi og ikke føler seg dårlig også. Vær glad du slipper, for plutselig er det tilbake.
 
Back
Topp