Noen som har startet med innkjøp av div ting til babyen?

Jeg kjøpte en liten ulldrakt på Nøstebarn salg for noen uker siden :) De har jo bare salg én gang i året, så følte jeg bare måtte benytte sjansen :p
 
Vi har kjøpt et par nøytale klesplagg etter vi var på tul. Men nå venter vi med noe mere til etter oul. Første blir nok stellebordet for det vi skal ha skal vi bruke som kommode. Greit å ha noe å oppbevare det i:rolleyes:
 
Vi har kjøpt ny sofa da, foresten. Det ble en dyr affære. Må jo ha plass til en sovende baby ❤️:D
 
Mannen leter etter ny, større bil, han bestiller nok det før jeg bestiller vogn :hilarious:
 
Kommer ikke til å kjøpe noe før etter OUL. Vi har det meste allerede. Men denne gangen vil vi vite kjønn, så hvis det blir en jente så kommer jeg garantert til å kjøpe en del nytt tøy siden vi har en gutt fra før. Kommer sikkert til å kjøpe klær hvis det er en gutt også, for det er jo så koselig :)

Vogn har vi, men vi skal kjøpe ny bil før minsten kommer. Er så lei av å ha gammel bil med liten plass. Ny bilstol må vi ha, både til storebror og til mini i magen. Bedside crib og stellekommode skal kjøpes inn. Ny ammepute må vi også ha. Pluss at jeg har lyst på bæresjal. Alle gulpeklutene er forduftet, så det må kjøpes inn nytt :)

Ellers så gleder jeg meg enormt til å hente frem kassene med babytøy og babyutstyr etter førstemann, sortere, vaske og ordne :) Blir koselig å se en ny baby i de søte plaggene. :Heartred

Denne gangen skal jeg unne meg en del av de tingene som jeg hadde lyst på med førstemann, men som ble prioritert borte pga økonomi :)
 
Kommer ikke til å kjøpe noe før etter OUL. Vi har det meste allerede. Men denne gangen vil vi vite kjønn, så hvis det blir en jente så kommer jeg garantert til å kjøpe en del nytt tøy siden vi har en gutt fra før. Kommer sikkert til å kjøpe klær hvis det er en gutt også, for det er jo så koselig :)

Vogn har vi, men vi skal kjøpe ny bil før minsten kommer. Er så lei av å ha gammel bil med liten plass. Ny bilstol må vi ha, både til storebror og til mini i magen. Bedside crib og stellekommode skal kjøpes inn. Ny ammepute må vi også ha. Pluss at jeg har lyst på bæresjal. Alle gulpeklutene er forduftet, så det må kjøpes inn nytt :)

Ellers så gleder jeg meg enormt til å hente frem kassene med babytøy og babyutstyr etter førstemann, sortere, vaske og ordne :) Blir koselig å se en ny baby i de søte plaggene. :Heartred

Denne gangen skal jeg unne meg en del av de tingene som jeg hadde lyst på med førstemann, men som ble prioritert borte pga økonomi :)
Det gleder jeg meg også skikkelig til. Bare ta opp alt fra kjelleren, sortere og vaske, bare kose meg! ❤️
 
vasket og pakket bort alle babyklærne en uke før positiv test :p så vet ca hva vi har å va vi må kjøpe. Må ha ny vogn siden frøken bruker sin enda :p
 
Har kjøpt litt kjønnsnøytrale klær. Men sitter og tripper og venter til OUL så jeg får vite kjønn. Da kommer det å si pang på shopping fronten ❤
 
Har kjøpt litt kjønnsnøytrale klær. Men sitter og tripper og venter til OUL så jeg får vite kjønn. Da kommer det å si pang på shopping fronten ❤

Jeg er også såå spent!! Tenker egentlig at jeg har det meste hvis vi får jente, men si at var det maibarn, så blir uansett litt andre type klær i noen str. Blir spennende!!
 
Har kjøpt litt kjønnsnøytrale klær, helst for å "feire" etter TUL :)
Kommer nok til å vente til TUL i uke 12 før jeg kjøper mer :)
 
Jeg er også såå spent!! Tenker egentlig at jeg har det meste hvis vi får jente, men si at var det maibarn, så blir uansett litt andre type klær i noen str. Blir spennende!!
Ja skulle ønskt vi kunne skrudd fram tiden litt!!!! Vil vite kjønn og kjenne bevegelser, utålmodig!!
 
Vi har ikke kjøpt noe enda, venter til etter uke 12. Men da skal strikkepinnene få kjørt seg også! :dead:
 
Kom over et 70%-salg på ullklær, så fikk kjøpt inn en del i nøytrale farger.. kunne ikke (ville ikke) la den sjansen gå fra meg:happy:
 
Jaa, mener han sa han var 90 % sikker på jente sist, og det var rett. Veldig gøy. Så spent nå, bare 19 dager igjen:D
Er så spent på om min gyn klarer å se noe på mandag :D
 
Back
Topp