Noen som har sett HeidiB?

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Man blir jo litt paranoid av å være inne i slike grupper. Og når en person som er veldig aktiv plutselig ikke er å se på noen dager, da reagerer man.....

Håper alt står bra til HeidiB [emoji173]️
 
Har merket meg det samme[emoji15] håper hun bare ligger flatt på sofaen og samler krefter[emoji173]️
 
Håper at hun bare har hatt ei travel helg [emoji4]
 
Håper alt er bra[emoji4]
 
Jeg og har merket det same! håper også alt er bra:)
 
Hun var pålogget sist på lørdags formiddag, så hun titter innom. :) Får håpe det er formen som hindrer henne fra å være litt aktiv om dagene, men at den går seg til snart!
 
Hun var pålogget sist på lørdags formiddag, så hun titter innom. :) Får håpe det er formen som hindrer henne fra å være litt aktiv om dagene, men at den går seg til snart!

Håper på det. Man blir jo bekymret når det plutselig er noen som blir stille.
 
Hei alle sammen! Nå ble jeg virkelig rørt! Har jeg vært savnet? :)
Grunnen til at jeg ikke har vært her inne på en stund er fordi jeg fikk ikke logget inn på profilen min... Skikkelig frustrerende :(
Men nå fungerer det. Så koselig at dere bryr dere!
Veldig glad for å være inne igjenog håper dere har det bra alle sammen :Heartbigred
 
Hei alle sammen! Nå ble jeg virkelig rørt! Har jeg vært savnet? :)
Grunnen til at jeg ikke har vært her inne på en stund er fordi jeg fikk ikke logget inn på profilen min... Skikkelig frustrerende :(
Men nå fungerer det. Så koselig at dere bryr dere!
Veldig glad for å være inne igjenog håper dere har det bra alle sammen :Heartbigred

Klart du har vært savnet [emoji4]
Legger så godt merke til at noen blir borte. Og særlig en person som er såpass aktiv som du [emoji4]
Godt du er tilbake [emoji173]️
 
Back
Topp