Noen som har phil and teds Søskenvogn??

_gjotterii_

Elsker forumet
som kan legge ut bilde av hvor babyen ligger når
Storebror/søster sitter i vogna også...


Vurderer veldig å kjøpe en slik vogn men ikke helt skjønt hvor den lillebByen skal ligge.. (sikkert bare je som er dum men:)
 
Dytt
 
Har ikke bilde, men den vanlige sittedelen legges helt ned slik at beibien ligger der. Så setter du søskensetet over babyen. [;)]
 
Ligger den ligsom innestengt bak der da??
 
ORIGINAL: _gjotterii_

Ligger den ligsom innestengt bak der da??


ja, men tror det er sånn åpning bak, rett under håndtaket til mor.
 
Aha!! Da gikk det opp ett lys for meg å [:D]


Så dere kan anbefale denne vogna?
 
Jeg har vært veldig fornøyd med vogna.

Nå har jeg små og nette søsken, da for både 5åringen og 3 åringen er ennå ikke bikka de 15 kiloene, hehe, og ingen av dem har sittet på i vogna siden noen få ganger i fjor sommer (altså for halvannet år siden) Så jeg klarer meg fint med søskensetet som kun går til 15 kg [;)]
 
Oi, ja... Nå så jeg også at de absolutt ikke var så tette... Hehe...
Da ville jeg nesten heller hatt en singlevogn til den minste, jeg. Det er litt lite og smalt i liggedelen, sånn at hvis vognen skal brukes mye ville jeg heller hatt super-duper kose-comfort til minsten. Den eldste er vel så og si ferdig m,ed vogn?
 
får min pink camo i dag[:D] gleder meg til å prøøve den! hadde anlig helt til nå for mali skulle sove 2 timer på dagen og da var d upraktisk, siden begge måtte ligge nede masse.. men nå har eldste sluttet med lang dupp, så da il jeg heller ha denne som er lettere og jeg slipper å bytte vogn i bilen hele tiden[8D][8D]
 
Elstemor blir jo 3 år i mai, men vært greit å kunne ha hu ei vogn når vi er på handling osv siden hu har en uvane med å stikke av å gjemme seg... Blir ikke like lett å løpe etter henne med vogn og greier :)

Men ser jo att sport blir uaktuelt siden hu nå veier 15 kg... (veldig lang for alderen)
 
Back
Topp