Noen som har mistanke om at det kan være tvillinger/flerlinger? :-)

tessa123

Blir kjent med forumet
Er jo litt gøy å se om den følelsen man får stemmer. Tror ikke det er mer enn en hos meg ;-)
 
Jeg tenkte på det til å begynne meg, fordi jeg fikk så tidlig utsalg på test og ble tidlig kvalm. Men har sett at det bare er en[emoji28]
 
Tanken har slått meg, men ingen av oss har tvillinger i familien. Så da er vel sjangsen ganske lav [emoji39]
 
Mamma er toegget tvilling, så helt siden jeg var liten har jeg visst at det er større sjanse for tvillinger.

Men så ble det jo IVF på oss, så det er bare én i magen. [emoji3]
 
Jeg har også gått og tenkt på tvillinger, men tror det er mest for å forberede meg selv på at muligheten er der, selvom det er usannsynlig..

Jeg tror nok det bare er en der inne nå og gleder meg til tul for å se livet der inne.
 
Jeg har satt inn to egg, så sjansen er der. Jeg har hatt litt lav hcg på målingene men dem er innafor normalen men jeg trur ikke det er to inni der. Men jeg begynte å bli kvalm og få sterke symptomer tidlig, og legen så at vi ikke kunne utelukke tvillinger :) Veldig spennende! Har tul til tirsdag neste uke :)
 
Hadde vært moro, men har ikke noe følelse på det. Far er jo tvilling da, men hørt at det ofte hopper over en generasjon.
 
Jeg håper stille på to, samboer syns det holder med en om gangen.
Men er tviller på beggr sider i slekta, så muligheten er der.
 
Jeg har snakka om det så lenge så jeg er ikke sikker før vi ser det er en[emoji23]. Men tror det er en, da[emoji169]
 
Moren min er tvilling så risikoen er der. Gubben fleiper med at nå har vi vell gjort det store. Er to kollegaer av gubben som har fått tvillinger siste året. Så hva de gjør på den jobben lurer jeg på
:p
 
Jeg har tenkt tanken på at det kan være 2, mest pga at jeg har vært så dårlig siden slutten av uke 3. Sist jeg var gravid fikk jeg bekkenløsning i uke 16 og var bortsett fra det ganske symptomfri. Rart hvor forskjellig svangerskapene kan være :)
 
Har tenkt tanken på grunn av alder, og tvillinger på min side i familien [emoji85] Dårligere form også denne runden og flere symptomer, men jeg håper det kun er én [emoji4]
 
Ut i fra HCG kan det nesten tyde på det :nailbiting:
21 dpo uke 5 4+6 = 4300
23 dpo uke 6 5+1 = 7700

Flere som har målt?
 
Jeg tror ikke det er to, men jeg kjøper ikke vogn osv før jeg har vært på TUL heller[emoji28]
 
Back
Topp