Noen som har hatt positiv

Leverihåpet

Gift med forumet
Assistert-jentene
Kanskje dum overskrift, men først og fremst Godt nyttår :)

Det jeg lurte på var om noen her inne går, har gått ved Haugesund sjukehus ved ivf? Og hvilke opplevelser har dere hatt der?
 
Jeg har hatt ett IVF forsøk hos Haugesund. Kom rett inn etter henvisning fra Hausken, hvor jeg hadde ett mislykket forsøk i februar 2017. Slapp å ta forsamtale, og fikk starte rett på medisiner ved første mulige syklus etter henvisningen.
Fornøyd med opplegget og legene, hyggelige sykepleiere. Ingenting spesielt å utsette på behandlingen, men nå lykkes jeg på første forsøket hos dem.
 
Går i haugesund og hadde første uttak av egg for 14 dager siden og jeg har blitt GRAVID :-D. De var helt fantastiske der ute. Besvimte etter egguttak og kunne ikke følt meg bedre ivaretatt altså. Og ved innsett var det reine feststemningen der inne. Fy søren for en gjeng!! :)
 
Jeg har hatt ett IVF forsøk hos Haugesund. Kom rett inn etter henvisning fra Hausken, hvor jeg hadde ett mislykket forsøk i februar 2017. Slapp å ta forsamtale, og fikk starte rett på medisiner ved første mulige syklus etter henvisningen.
Fornøyd med opplegget og legene, hyggelige sykepleiere. Ingenting spesielt å utsette på behandlingen, men nå lykkes jeg på første forsøket hos dem.

Gratulere med vellykket forsøk <3
 
Hvordan går det med dere og prosessen?:)

Her er vi i søknads prosessen enda. Tatt alle nødvendige prøver og var hos gyn. i går for å se at alt stod bra til samt ta en livmorhals prøve. Etter 6 år da sist ivr ble gjort så har det kommet nye hormon prøver for 4 år siden. Dette viste jeg lite om og husker ikke hva den blodprøven heter. Litt ergerlig da jeg kunne tenkt meg å sjekke det ut hva det har å si. Syns gyn. snakket om at denne prøven kunne fortelle hvilke doser jeg skulle ha. Men svaret kom ikke før om ca 1 mnd. Mannen min skal levere spermprøve ved mnd slutt så det blir spennende å høre hvordan det går. Tipper søknaden blir sendt løpet av begynnelsen på mars.

Blir vi ikke godkjent ved Haugesund sykehus så går vi privat med en gang. Så jeg må si det er kjipt å vente. Håper denne vente tiden går fort og at det ikke er noe stor kø.

Hvordan går det med deg??
 
Back
Topp