Noen som har gjort noen ebay-kupp i det siste da?

Nei er ikke knitpro!! =) Er det eit bra merke ??
Er eit eller anna merke som jeg ikke husker navnet på. Legger ved link jeg :)
http://www.ebay.com/itm/16086121477...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Det skal være bra i alle fall :p Har akkurat bestilt med en hel pakke, så de bør være :p

La forresten merke til at de du linket til kun er tupper, og ikke kabel.. Slik at du må også bestille kabel hvis du ikke har gjort det alt. (Det er slike pinner som skrus på kabel, så kan du bytte ut tuppene..)
 
Hehe, nei det har jeg faktisk ikke lagt merke til :eek: Takk for at du la merke til det :p Får bestille meg kabel til også da!! =)
 
Kjøpte akkurat disse nå:)
ImageUploadedByBV Forum1358788310.361375.jpg


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse venter i april 2013 <3
 
Nå har jeg og fått "Aurum-genseren".. jeg kjøpte i lilla og er superfornøyd!
Kom kjemperaskt!

Jeg har også den i lilla, og har den på as we speak :) Så bestilte en til i rosa, ikke den lyseste ;)
 
Hihi. Aurum genseren ja! Jeg elsker min også!!!! <3
 
Denne kjøpte jeg i går:) tenkte den kunne vært søt på nyfødt bilde hennes:)ImageUploadedByBV Forum1359540770.138013.jpg


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse ventes i april 2013 <3
 
Har forresten tenkt å få handla noen sånne til lillemor i kveld

$(KGrHqMOKiUE6,V8p5v(BPy7DN2w-w~~60_1.JPG


Og noen slike til nattborda jeg skal få malt etterhvert, får bare ikke bestemt meg hvilke

$T2eC16N,!yUE9s6NDL4mBQ9yo!qb-g~~60_57.JPG
 
Har forresten tenkt å få handla noen sånne til lillemor i kveld

$(KGrHqMOKiUE6,V8p5v(BPy7DN2w-w~~60_1.JPG


Og noen slike til nattborda jeg skal få malt etterhvert, får bare ikke bestemt meg hvilke

$T2eC16N,!yUE9s6NDL4mBQ9yo!qb-g~~60_57.JPG
Åhhhh de knottene var fine!!! Fikk lyst til å pynte litt på kommoder og nattbord nå :)
 
Se på de da - Kaffemonsteret skulle hatt slike ;)

nesten så jeg må drille hull i malm kommoden til lillemor nå (sorry enorme bilder)

$(KGrHqN,!osE-vflzCL6BP-5o-b+tw~~60_3.JPG
 
Se på de da - Kaffemonsteret skulle hatt slike ;)

nesten så jeg må drille hull i malm kommoden til lillemor nå (sorry enorme bilder)

$(KGrHqN,!osE-vflzCL6BP-5o-b+tw~~60_3.JPG
Herreliii så skjønne. Skapet til lillemann mangler knotter. Av den enkle grunn at han ikke skal åpne de sjøl, men disse frister veeeeeeeldig altså!!!!!!
 
Uglene var utrolig søte:)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse ventes i april 2013 <3
 
Back
Topp