noen som har begynt å tenke på et barn til

tojenter

Forumet er livet
Jeg tenker at jeg har lyst å begynne å prøve om 1 år eller noe slikt
 
Siden vi har problemer med å få barn, og vi har lyst på 2, kanskje 3 stk.[:)] så må vi sette igang ganske fort.. Det er visst lettere å få barn etter fødsel.
 
Men kan ikke si jeg ser frem til en ny graviditet enda. Jeg rakk å bli ganske så lei.. Og er så fornøyd med det jeg har[;)] Men 1,5 år mellom synes jeg er fint, og det er vel planen.
 
tenker dåkker på allerede?? [&:] æ e sååå lykkelig for å være færdig,at dt siste æ kan tenke mæ e å gjøre dt på nytt...
å aldri frivillig gå gjennom en fødsel til! [8|]

fornøyd me mine to... [:D][:)]
 
har bare begynt å tenke på det.... ikke begynt å prøve enda... vil prøve å få med 1.5-2 års mellomrom[;)]
 
jaja,e jo fint å planlegge litt da... [:)]
 
ORIGINAL: lillmammy

tenker dåkker på allerede?? [&:] æ e sååå lykkelig for å være færdig,at dt siste æ kan tenke mæ e å gjøre dt på nytt...
å aldri frivillig gå gjennom en fødsel til! [8|]

fornøyd me mine to... [:D][:)]

 
Signerer denne jeg..bare at en er nok...tror jeg....husker fortsatt smertene....[:'(]
 
Har lyst på to vi og..men har ingen seriøse planer enda nei..se hvor mye jobb det er med en først [;)] Er heldigvis ikke fødselen som skremmer meg fra å få flere!
 
Den tanken er ikke vi i nærheten av her engang, he he, å få en til nå i nær framtid liksom. Her tuller vi heller mer om at hun blir enebarn![:D] Ikke tull engang... jeg syns fødselen var såpass forferdelig pg tøff at jeg nekter å gå gjennom det en gang til. Da blir det evt keisersnitt... Ingenting skal gjennom der nede ever again, he he.
 
jeg skal på skolebenken igjen, men jeg håper på en til før jeg blir 30. blir 24 nå. nå vil jeg bare nyte elias, men en dag vil jeg gi han en søster eller bror[:)]
 
Synes det var helt fantastisk å føde jeg da.
Vil gjerne oppleve det igjen.
Men så ble jeg jo singel da. Kan jo møte noen senere, men veit helt ærlig ikke om jeg er typen til å ha barn med forskjellige fedre.
Men man skal sldri si aldri
 
Back
Topp