Noen som har begynt å få noen symptomer da?

«Forskerne fant ut at kvalme og oppkast var forbundet med 50 til 75 prosent lavere risiko for spontanabort.»

Kom over denne. Selvom kvalmen er jææævlig så er jo dette litt oppmuntrende.

Noe som jeg syns er litt rart, jeg klarer ikke vann eller annen væske. Men spiser fint et rundstykke med skinke, fikk lyst på fersken i vaniljesaus.. til tross for kvalmen?! Hadde aldri skjedd med spysyken/fyllasyken[emoji23] merkelige greier.

Den var oppmuntrende ja! Selv om jeg ikke opplevde sånn type kvalme sist, og gjerne kunne fortsatt sånn denne gangen også.

Haha, fersken med vaniljesaus, altså, kroppen er rar. Jeg brekker meg av tanken:depressed: Mens brødskive med nugatti gikk ned til lunsj, men jeg strevde litt da:)
 
Jeg var ikke kvalm forrige gang, veldig få symptomer, og hadde et veldig ukomplisert svangerskap. Sannsynligvis går det jo bra!

Nå både blør jeg og er kvalm og klamrer meg til håpet om at kvalmen betyr at dette går bra. :p

Takk for at du deler :Heartpink Det hjelper veldig å høre at dere har hatt så ulike erfaringer med vellykkede svangerskap, da virker det meste normalt :happy:

Har forstått at det er normalt med blødninger også. Krysser fingrene for at både dine og mine (ikke-eksisterende) symptomer er tegn på maibabyer :Heartpink
 
Syns ikke det var noe særlig å lese, nei, samme greien her.. [emoji28][emoji85]


Jeg ble veldig nervøs av det men samme kilden sa dette:

"(...) det også er mange kvinner som aldri opplever kvalme under graviditeten og at de likevel har normale svangerskap."

Og etter å ha snakket med flere på forumet her så forstår jeg at det kan bli baby av svangerskap uten kvalme også :happy:
 
Jeg ble veldig nervøs av det men samme kilden sa dette:

"(...) det også er mange kvinner som aldri opplever kvalme under graviditeten og at de likevel har normale svangerskap."

Og etter å ha snakket med flere på forumet her så forstår jeg at det kan bli baby av svangerskap uten kvalme også :happy:

Det kan absolutt bli baby uten kvalme! Det er ingenting som sier at svangerskapene ikke går bra uten kvalme :)
 
Jeg ble veldig nervøs av det men samme kilden sa dette:

"(...) det også er mange kvinner som aldri opplever kvalme under graviditeten og at de likevel har normale svangerskap."

Og etter å ha snakket med flere på forumet her så forstår jeg at det kan bli baby av svangerskap uten kvalme også :happy:

Ja, heldigvis! Men for min del er det nok lett å sammenlikne med forrige svangerskap, og da føles dette bare helt merkelig! [emoji28] Blir greit med en TUL om 2 uker og forhåpentligvis få bekreftet noe hyggelig [emoji1]
 
Ja, heldigvis! Men for min del er det nok lett å sammenlikne med forrige svangerskap, og da føles dette bare helt merkelig! [emoji28] Blir greit med en TUL om 2 uker og forhåpentligvis få bekreftet noe hyggelig [emoji1]

Hvor langt på vei er du på TUL? Jeg har også bestilt men ikke før jeg er 9+1 og det føles så lengeeee til :yuck:
 
Hvor langt på vei er du på TUL? Jeg har også bestilt men ikke før jeg er 9+1 og det føles så lengeeee til :yuck:

Det blir allerede på 7+6 denne gang (og sikkert igjen rundt 11/12uker[emoji38]), men det er fordi vi ikke kommer til å klare skjule det fra familie som kommer på helgebesøk fra 8+2, og da vil jeg vite om alt er bra før vi sier noe til dem[emoji5][emoji1360] Det føles virkelig som en evighet ja! [emoji23]
 
Umenneskelig trøtt, nesten så en føler seg syk. Fryser konstant og jeg som pleier å klage på varme og hetetokter ømme bryster, stillinger i livmoren og en fastere mage liksom skikkelig dårlig i magen så flyr på do i ett verk i korsryggen og den underlige kvalmen som eg husker fra sist. Bare 5 uker
 
6+1 i dag, og kvalmen kom for et par dager siden. Er kvalm av og på gjennom hele dagen, så litt strevsomt på jobb. Forrige svangerskap varte kvalmen til uke 15..håper på litt kortere denne gang[emoji847] Andre symptomer er bedre luktesans, murring og stikking i underlivet (kommer å går), veldig trøtt og sliten.

PS. Har begynt å blande farris med eplenektar, og det funker ganske bra. Ellers så må jeg riste brødskiva for å klare å spise den, klarer ikke vanlig brød[emoji28]
 
Back
Topp