Noen som føder snart eller?

Sportymamma86

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Nå nærmer det seg med stormskritt til termin for de som har i starten av oktober :) spennende, noen som kjenner/har tegn på at fødsel nærmer seg? Har ennå 3+5 til termin, kjenner ikke noe annet enn at jeg er tung i kroppen og magen har sunket betraktelig :)
 
Har termin 4. oktober, og har ikke merket noe annet enn en del nedpress enkelte dager, og generelt ubehag. Hadde en runde med menslignende smerter en morgen, men det ga seg.
Har oppkjøring (bil) den 15. så håper det ikke skjer noe før den tid hvertfall :-O
 
Har termin 3.okt, og vært på føden en gang - falsk alarm :) er veldig mye som skjer kjenner jeg, mye sammentrekninger, menssmerter, stikninger - men tror likevel ikke noe fødsel er i sikte. Sier til meg selv at tredjemann er en luring ;) så da går jeg sikkert over termin for første gang :p

Men tenker at det er litt stille før stormen her inne, plutselig er det fødeboom :)
 
Ble brått satt ut av magesmerter og vonde kynnere for litt siden. Neppe fødsel på gang, men makan... Har trukket meg tilbake i senga nå for å vurdere hva i alle dager det er som skjer. Har crohns sykdom så magesmerter er dagligdags, men nå er jeg jammen i tvil om hva som er hva. Vondt i hele magen og litt tak i ryggen, men ikke noe sterke tak helt neddi der slik jeg husker riene etterhvert var med førstemann. Veldig skummelt med slike vondter nå. Er jo bare 33 uker i morgen :-o Må prøve å summe meg litt. Må være de klassiske masriene dette :p
 
Ja det lurer jeg på å..:p har termin den 05, og merker nada... Ikke kynnere engang, så inni her er det tydeligvis høy trivselsfaktor... Lei.no :p
 
Masse masse kynnere, men det har jeg ofte.. Men i dag er de veldig merkbare, men har hatt slike dager før og.. Har de siste dagene hatt litt mens murringer faktisk :p
Og kjenner en del nedpress når kynnerene kommer, og kjenner de nedi under magen liksom.. Masse stikkinger.. Er klar!!
Er hvertfall lei :D
Har registrert kynnerene i kveld..
Så heftig lørdagskveld :D ImageUploadedByBV Forum1473531288.259762.jpg
 
Tja, vi får se :) Har termin 7.oktober, og har kjent en del nytt de siste dagene. Siste uken har menssmerter kommet og gått, og de siste dagene har jeg hatt en god del mer og mer ubehagelige kynnere samt mye nedpress og stikking nedentil. :p Men er jo førstegangs, og har jo hørt at det kan holde på slik lenge.. Men får jo litt forhåpninger likevel da :) :p
 
Har termin 14 okt så er nok en liten stund igjen ... og er 36 uker til tirsdag. Har merket litt annerledes vondt der nede men dt er ikke kynnere eller mensensmerter...begynner å bli lei av å vente...
 
Skal på føden på tirsdag å fjerne arabin pessaret, da er jeg 37+2 :) Legen sa at ting kunne skje ganske fort etter det, men jeg kan selvfølgelig også gå lenger. Men håper ting skjer snart :) i starten på uke 36 var jenta vår allerede 3,2kg, så hun er vertfall stor nok :p
 
Har ingen umiddelbare planer om å føde før om minst to, helst tre uker. Men vi får se. 33+5 i dag, og kynnere og menssmerter blir bare verre for hver dag. Minstejenta mi ble født i uke 34+1, så vet jo av erfaring at jeg helst må være forberedt på litt før...
 
Her er det mange uker igjen... Men kan hende det blir kortere om ikke blodtrykket og alt går litt mer tilbake. Og om hu ikke snur seg blir det jo ks. Men litt kan hu vente uansett hvor lei jeg er!
 
Skal på føden på tirsdag å fjerne arabin pessaret, da er jeg 37+2 :) Legen sa at ting kunne skje ganske fort etter det, men jeg kan selvfølgelig også gå lenger. Men håper ting skjer snart :) i starten på uke 36 var jenta vår allerede 3,2kg, så hun er vertfall stor nok :p

Frøkna mi var 2,6kg 36+6,er 38+2 i dag og skal på ny vekst kontroll :)
 
Har flere uker igjen og ingen hast, mye jeg må forberede først, men begynner å bli litt lei og sliten, så kan bare ønske meg en litt tidligere fødsel (etter uke 37 hvis det er mulig :) Men de kommer når de vil uansett, så må bare smøre seg med tålmodighet.
 
Er circa 3,5 uke til termin, men er ikke helt klar enda. Må pakke fødebagen og samboeren skal på kurs snart. I tillegg er legen min redd hun har snudd seg til seteleie. Så har ultralyd i neste uke. Jeg er livredd for keisersnitt iallefall.
 
Back
Topp